ניתוח פות (ניתוח נרתיק)

פתרונות רפואיים ואסתטיים לאזור הנשי

שיקום האזור הנשי:

מגוון טיפולים רחב קיים היום כדי לתת מענה לשיקום של אזור העריה – האזור הנשי. אזור העריה משתנה עם השנים בצורה דרמטית. מהמראה הצעיר, למראה שאנחנו מקבלים בדרך כלל אחרי לידות, ובעקבות שינויים במשקל והנדנדה של עליה וירידה במשקל.
האזור מזדקן כמו אזורים אחרים בגוף, וישנם מגוון טיפולים רחב מאד כדי לשפר את המראה.
היום מקובל להוריד שיער באזור העריה, ולכן האזור חשוף כאשר את עם עצמך או עם בן הזוג.
מגוון הטיפולים הוא רחב, החל מתיקון של צלקות ומומים מולדים, דרך הקטנה של שפתיים פנימיות שבולטות, הצרה של הנרתיק שהתרחב בעקבות ההריונות והלידות, ושיקום של האזור כולו שיכול לכלול הזרקה של שומן כאשר יש לנו אטרופיה של האזור ואיבוד נפח, וכמובן טיפול בפיגמנטציה שיכולה להיגרם בעקבות השינויים ההורמונליים בזמן ההריונות. מגוון הטיפולים הוא רחב, ומותאם אישית בהתאם לרצונותיה של המטופלת.

מידע נוסף על ניתוח פות (ניתוח נרתיק)

אין זה סוד כי האזור הנשי עובר שינויים דרמטיים במהלך חייה של האישה. ממראה צעיר צר ומהודק עובר האזור שינויים שנגרמים כתוצאה מלידות, תנודות במשקל ותהליכי הזדקנות טבעיים כפי שמשפיעים בחלקים אחרים של הגוף. שלא בדומה לפתיחות הרבה שקיימת בשנים האחרונות בכל הקשור לתיקונים ושיפורים בתחום הפלסטי, השיח סביב פלסטיקה גניקולוגית אינו שכיח דיו, ונשים רבות, על אף שהיו רוצות לדבר בפתיחות עם בן הזוג או עם הרופא על האפשרות של ניתוח פות או ניתוח נרתיק, מתביישות ומעדיפות לשמור את העניין לעצמן.

מה מתקנים בניתוח פות?


ניתוח פות (ניתוח נרתיק) עונה על מגוון רחב של בעיות רפואיות ואסתטיות כגון:

  • תיקון של צלקות
  • פגמים מולדים (למשל אסימטריה בשפתי הפות)
  • תנודות במשקל המייצרות עודפי שומן
  • הצרת האזור הנשי והצערתו
  • העלמת פיגמנטציה (בעקבות שינויים הורמונליים)
  • טיפול בבריחת שתן

למי מיועד ניתוח נרתיק?

נשים בכל גיל עשויות לחוש אי נוחות עם האזור הנשי מסיבות מולדות ושאינן מולדות, והדבר עלול לייצר תסכול וירידה בביטחון העצמי. משמח לדעת שקיים מגוון רחב של טיפולים לשיקום האזור ולשיפור המראה וההרגשה.
להלן דוגמאות נוספות למי ששוקלת לעבור ניתוח נרתיק (ניתוח פות): תיקון מראה ותחושה של צלקות חיץ אחרי לידה, שחזור קרום הבתולין, הקטנה של שפתיים פנימיות בולטות, הצרה וחיזוק של נרתיק שהתרחב ושיקום של האזור כולו בהזרקה של שומן במקרים של אטרופיה (התנוונות נרתיקית) ואיבוד נפח.
ניתוח פות (ניתוח נרתיק) מותאם אישית לרצונותיה ולצרכיה של כל מטופלת.

הצוות הרפואי של מרפאת ד”ר שפירא, ישמח לעמוד לרשותכם לצורך הכוונה וייעוץ אישי בנושא ניתוח פות (ניתוח נרתיק).

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​