לביופלסטיקה

טיפול לביופלסטי לקיצור שפתי הפות

אם חיפשת מידע על לביופלסטיקה (Labiaplasty), הגעת למקום הנכון. כאן תוכלי לקבל פרטים על כל מה שכרוך בטיפול לביופלסטי, ואם את זקוקה לייעוץ, נשמח ללוות אותך ולסייע לך.
בעבר לא היה נהוג לדבר על הנושא בפתיחות, ועל כן לא מעט נשים נאלצו להתמודד עם תסכול רב כתוצאה מאי שביעות רצון מהאזור הנשי שלהן – אזור הפות (Vulva). מצבים בהם שפתי הפות לא סימטריות או בולטות מידיי, לדוגמא, עלולים לגרום לאי נוחות בקרב נשים, ולעיתים אף לפגיעה משמעותית בחשק המיני או בדימוי העצמי שלהן. החדשות המשמחות הן, כי זוהי אינה גזירת גורל, וכי כיום יש פתרון פשוט יחסית לתופעות אלו.
ב’מרפאות אלה’ בראשות ד”ר אייל שפירא, מבצעים טיפולי לביופלסטיקה וטיפולי פלסטיקה גניקולוגית נוספים.

מה זה לביופלסטיקה?

עד לא מזמן נשים כלל לא ידעו על קיומו של טיפול לביופלסטי, נמנעו מלשתף במצבן וחוו תסכול עמוק ומתמשך כתוצאה מליקויים באזור הפות. אזור הפות כולל את החלקים החיצוניים של איבר המין הנשי – השפתיים החיצוניות (הגדולות), השפתיים הפנימיות (הקטנות), הדגדגן, פתח הנרתיק ופתח השופכה. המונח לביופלסטיקה מתייחס להליך כירורגי שמטרתו קיצור או הקטנה של שפתי הפות הפנימיות (inner labia). במקרים בהם השפתיים הפנימיות של הנרתיק בולטות או מדולדלות, ניתן לתקן זאת בניתוח פשוט בטישטוש או הרדמה כללית כמובן שבאותו המעמד ניתן לשלב טיפולים נוספים כמו השתלה או הסרת שומן עודף , עור עודף באותו אזור, או ניתוח הצרת נרתיק במקרה זה הניתוח יבוצע לרוב בהרדמה כללית.

קהל היעד של טיפול לביופלסטי

קהל היעד הרלוונטי לטיפולי לביופלסטיקה הן נשים אשר חשות אי נוחות באזור הנשי כתוצאה ממבנה חריג של שפתי הפות; לרוב מדובר במצבים בהם השפתיים הקטנות הפנימיות ארוכות מהשפתיים החיצוניות, אך יש גם מקרים של א-סימטריה בין השפתיים או מראה א-נורמלי שלהן (שפתיים שסועות או קרועות כתוצאה מלידה למשל). במקרים אחרים, יש נשים שמדווחות על נפיחות בשפתיים, וכתוצאה מכך חשות אי נוחות ונמנעות מללבוש בגדים צמודים וגם הן עשויות למצוא פתרון בהליך לביופלסטי.
נשים הסובלות מתופעות אלו נמנעות לעיתים מלשתף במצבן. הן חשות בושה, וחלקן אף נמנעות מקיום יחסים אינטימיים, או שהן מוכנות לקיים אותם רק בחושך. המצב עלול לעיתים להידרדר לכדי פגיעה משמעותית בדימוי העצמי ובחיי היומיום. משמח לדעת כי כל הליקויים שהזכרנו פתירים וכי ניתן לטפל בהם באמצעות ניתוח לביופלסטי פשוט, שכיח ובטוח. אנו במרפאות אלה מבצעים אותו כדבר שבשגרה, ומטופלות רבות מדווחות על שיפור משמעותי בביטחון העצמי ובאיכות החיים.

מה עושים בטיפול לביופלסטי?

בהליך לביופלסטי מסורתי, מבצעים את הניתוח על ידי הסרת החלק הבולט של השפתיים וסגירה של קצה החיתוך על ידי תפירה. זוהי פרוצדורה קצרה שאורכה פחות משעה. בטכניקה חדשנית יותר של לביופלסטיקה (שגם אורכת יותר זמן), קיצור השפתיים נעשה על ידי חיתוך באזור הפנימי שלהן. גם תפירת הקצוות נעשית באזור הפנימי, וכך מתקבלת תוצאה אסתטית יותר. באותו אופן ניתן גם להסיר עודפי עור ושומן באזורים סמוכים.
יש לקחת בחשבון כי מי שמעשנת ומתכוונת לעבור הליך לביופלסטיקה תתבקש להפסיק לעשן (לפחות באופן זמני).

ההחלמה אחרי ניתוח לביופלסטיקה

ההחלמה לאחר הליך לביופלסטי היא קצרה יחסית ואינה כרוכה בכאב משמעותי, והמטופלת לרוב תשוחרר לביתה מספר שעות לאחר הניתוח, ותונחה למרוח קרם במשך מספר ימים להורדת נפיחות באזור המנותח. ב’מרפאות אלה’, אנו מזמינים את המטופלות שלנו לביקור כשבוע לאחר ביצוע הניתוח הלביופלסטי, זאת על מנת שנוכל לבצע ביקורת ולוודא כי האזור המנותח מחלים בצורה תקינה וכי אין ממצאים חריגים אשר דורשים טיפול נוסף.
הליך לביופלסטיקה מהווה פתרון פשוט ובטוח עבור נשים שעד היום נמנעו מלדבר בפתיחות בנוגע לאזור הנשי שלהן. נשמח להכיר, לייעץ וללוות אתכן לאורך כל התהליך וגם לאחריו.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​