הרמה והגדלת חזה

חזה נפול גורם ללא מעט תסכול בקרב נשים. זה קורה מאחר שחזה מלא וזקור מזוהה יותר מכל עם נשיות, נעורים ושפע. בשל צניחת החזה נשים רבות נמנעות ממצבים אינטימיים, מוותרות על בילוי בים או בבריכה כדי לא להראות בבגד-ים וחוות ירידה כללית בדימוי ובביטחון העצמי.

איך יודעים שהחזה נפול? חזה נפול נמדד בהתאם למיקום הפיטמה ביחס לקפל השד; אם הפיטמה ממוקמת מעל קו הקפל אז המצב תקין. אך אם הפטמה ממוקמת באותו קו עם הקפל או ממוקמת מתחת לקפל הרי שמדובר במצבים שאינם טבעיים ותקינים, אך אפשר בהחלט לתקנם בעזרת ניתוח.

חזה נפול: מה לעשות? – לייעוץ בנושא חזה נפול ולקביעת פגישה אישית השאירו פרטים כעת בדף יצירת קשר ונחזור אליכן בהקדם.

חזה נפול מה לעשות?

אם מצאת את עצמך שואלת: החזה שלי נפול, מה לעשות? אז חשוב שתביני שאת לא לבד, חזה נפול נחשב למצב מאוד שכיח ויש מה לעשות.

כיום אין כל צורך להשלים עם חזה נפול. תודות להתפתחויות בתחום הפלסטיקה הכירורגית ניתן להרים חזה נפול בהליך כירורגי פשוט למדי, ולהפוך אותו למלא, זקוף וגאה.

ההליך למילוי והרמת חזה נפול כרוך בהרדמה מלאה וביום אשפוז, לצורך בקרה והשגחה רפואיים. תהליך ההחלמה נע בין כמה ימים לבין שבועיים, זה כמובן תלוי בקצב ההחלמה האישי ובנתונים הייחודיים של כל מטופלת.

תוצאות הפרוצדורה נשמרות למשך מספר רב של שנים, במידה והניתוח נערך בידיים מקצועיות. יחד עם זאת, חשוב לציין כי הניתוח אינו עוצר את תהליך ההזדקנות הטבעי ולכן תיתכן נפילה מחודשת של החזה מקץ כמה שנים ממועד הניתוח.

מהם הגורמים לחזה נפול?

בדומה לאברים אחרים בגוף האדם, גם החזה הנשי משתנה עם הזמן: עם הגיל השדיים צונחות כלפי מטה, הפטמות מתעוותות ופונות אף הן כלפי מטה, לעיתים לצדדים, וגם החלק העליון של השד עשוי להתרוקן ולאבד מהנפח הטבעי שלו.

ניתן להצביע על כמה וכמה גורמים הגורמים להופעת חזה נפול:

  • גיל – ככל שהגיל מתקדם כך הגרביטציה מושכת את החזה כלפי מטה. לכן, נשים רבות מעל גיל 50 חוות התרוקנות וצניחה של השדיים.
  • תנודות במשקל – שינויים הורמונליים, הריונות, הנקות או עליה וירידה דרסטית במשקל בשל דיאטות יכולים אף הם לגרום להופעת חזה נפול, בכל גיל.
  • גנטיקה – גם הנתונים שמקבלים בתורשה מההורים יכולים להשפיע על מידת הזקיפות של החזה לאורך זמן. מי שבמשפחתה קיימת נטייה לחזה נפול צפויה לסבול אף היא מאותה התופעה, אפילו בגיל צעיר יחסית, שכן אנחנו יורשים את גודלו של השד, מבנהו ואת רמת הגמישות שלו – ממשפחתנו.

פרוצדורה כירורגית להרמה חזה ומילוי נפח החזה

ניתוח הרמת חזה נפול יכול להשיב את הנפח שאבד מהחזה ואף להרים אותו, כך שיראה מלא, חיוני וצעיר. במידת הצורך, ניתן באותו ההליך לשנות גם את מיקום הפיטמה וגודל העטרה, על מנת לשוות לחזה מראה טבעי, אסתטי ופרופורציונלי.

למי הניתוח מתאים?

מילוי והרמה של חזה נפול מתאים לנשים בעלות חזה קטן, בינוני או גדול, שבריאותן הכללית טובה. כאשר ככל שהשד קטן יותר ומידת הצניחה קלה יותר, כך תוצאות ההליך יהיו טובות יותר.

לנשים מניקות מומלץ להמתין עד כחצי שנה לאחר סיום ההנקה, שכן תהליך ההנקה משנה את גודל, מרקם וצורת השד. גם לנשים שמתכננות הריונות נוספים מומלץ לסיים עם כל ההריונות ורק לאחר מכן לעבור את ההליך, מכיוון שגם שינויים הורמונליים בעת ההיריון מחוללים שינויים בצורת השדיים, הטקסטורה שלהם וגודלם.

הרמה ומילוי חזה נפול במרפאות אלה

במרפאות אלה, בראשות ד”ר אייל שפירא, אנו עורכים הליכים כירורגיים להרמה ומילוי של חזה נפול במספר טכניקות. אנו מקפידים להתאים לכל מטופלת את הפרוצדורה המתאימה ביותר עבורה, בהתאם לרמת הצניחה, מיקומן של הפיטמה והעטרה ובהתאם לגודל החזה.

ניתוחים פלסטיים

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​