הרמת גבות ללא ניתוח

הרמת גבות ללא ניתוח – הדרך הטבעית ליופי

פגעי הגיל ניכרים אצל גברים ונשים, כאשר חל רפיון באלסטיות הטבעית של העור, ורקמות הפנים נכנעות לכוח המשיכה וצונחות מטה תוך אובדן נפח. המראה המבוגר המתקבל אינו בבחינת גזירת גורל ורפואת האסתטיקה עומדת לרשות אלו שמעוניינים בשמירה על מראה צעיר ובריא באמצעות הרמת גבות ללא ניתוח, טיפול מקצועי ויעיל המוביל את תחום היופי והאסתטיקה בישראל ובעולם.

האפשרות לחידוש מראה נפול ומבוגר ניתנת בדקות ספורות, ללא ניתוח, בזכות טכנולוגיות מתקדמות וחומרי טיפול וטיפוח איכותיים ניתן להרים את הגבות ולתקן את צורתן, לפתוח את צדי העיניים ולשפר את מראה הפנים וההבעה בצורה דרמטית.

הרמת גבות טבעית – שיטת הטיפול

הרמת גבות ללא ניתוח מתבצעת במרפאות מקצועיות מוסמכות, ללא הרדמה ובתהליך קצר ופשוט לביצוע ולהחלמה. טיפול הרמת גבות מבוצע באמצעות שטות שונות כגון

  1. הזרקת חומר מילוי עם מחט קנולה גמישה, ללא כאב וללא פגיעה ברקמות הרכות.
  2. הזרקת בוטוקס לשינוי טונוס השרירים סביב הגבה.
  3. החדרת חוטים לצורך הרמת גבות

במקביל לטיפול הרמת גבות, מומלץ מאוד למלא את השקעים באזורי הרקות.

הרמת גבות ללא ניתוח בשילוב עם טיפולים נוספים

הגבות אינן היחידות אשר חוות את עייפות החומר, ולרוב כאשר הן מראות סימני צניחה ניתן לראות זאת גם בצניחת עצמות הלחיים, הלחיים והתפתחות קמטוטי עור באזור הרקות והפה. ניתן לשלב את טיפולי הרמת גבות עם טיפולים אסתטיים נוספים, בתנאי שמדובר בטיפול הרמת גבות ללא ניתוח המתבצע ללא חומרי הרדמה. כאשר מדובר בטיפולים המצריכים הרדמה מקומית מומלץ דווקא לבצע טיפולים נפרדים זה מזה, מאחר וחומרי ההרדמה גורמים לנפיחות מקומית שעשויה להביא לחוסר דיוק בעבודה ובתוצאות.

צוות מרפאת ד”ר אייל שפירא, עומד לרשותכם לצורך הכוונה וייעוץ בנושא הרמת גבות ללא ניתוח וישמח להשיב לכל שאלה.

מלבד טיפול הרמת גבות ללא ניתוח, במרפאת ד”ר שפירא מתבצעים כמובן גם טיפולים רבים נוספים לאזור הפנים, כגון טיפולי מזותרפיה, וכן טיפולים אחרים כמו לדוגמא ניתוח שאיבת שומן, ניתוח מתיחת בטן ועוד.

לקביעת פגישת ייעוץ אישית בנושא הרמת גבות טבעית ללא ניתוח, השאירו פרטים כעת בדף צור קשר ונציג הצוות המקצועי של מרפאת ד”ר שפירא יחזור אליכם בהקדם.

שאלות נפוצות

הרמת גבות ללא ניתוח מתבצעת באמצעות הזרקה עדינה במיוחד של חומרי מילוי לעור שמתחת לגבות ואינו מותיר צלקות או סימנים.
טיפול הרמת גבות ללא ניתוח אינו כולל תופעות לוואי, ומתאפיין בהחלמה מהירה. לרוב בשעות הראשונות תיתכן תחושת נימול, אדמומיות ונפיחות, אשר אלה מטופלים באמצעות הנחת קומפרסים קרים על גבי האזור הרגיש. מומלץ שלא לבצע טיפול זה או טיפולים אסתטיים אחרים בימים בהם צפוי אירוע בעל חשיבות למטופל.
אורך חיי התוצאה תלוי בטיפול אותו הרופא והמטפלת החליטו לעשות. טיפולי בוטוקוס מספקים תוצאה לחודשים בודדים לעומת טיפול בחוטים המחזיק שנים. הטיפול הרמת גבות ללא ניתוח מספק עמידות טובה ומראה צעיר לאורך זמן רב. יחד עם זאת הטיפול אינו עוצר את השינויים וההזדקנות עם הזמן והרפיון עשוי לשוב במידה והתוצאה לא מתוחזקת לאורך זמן. ניתן לחדש את הטיפול על פי צורך בהתייעצות עם הרופא המטפל.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​