ניתוח הרמת עפעפיים

ניתוח הרמת עפעפיים – למראה צעיר ורענן

עם השנים ועם התקדמות הגיל חלה אצל אנשים הזדקנות והתעייפות של עור הפנים הכוללת בין השאר גם צניחה של העפעפיים ושקעים מתחת לעיניים. תהליך זה נגרם לרוב כתוצאה מהידרדרות באיכות הרקמות , בין היתר רקמת השומן בעומק הלחי ועפעף , הרקמה הרקה של הלחי והופעה של רפיון של העור. 

צניחת עפעפיים משווה מראה עייף ומבוגר ואינה מראה אסתטי במיוחד. מעבר לכך היא כרוכה פעמים רבות בירידה באיכות הראייה בשל צמצום שדה הראייה על ידי העור הנפול. על כן, ניתוח הרמת עפעפיים משפר את מראה העיניים ואת הראיה בו זמנית ולעיתים קרובות מבוצע אך ורק על מנת לשפר את הראיה.

במהלכו של ניתוח הרמת עפעפיים מסלקים את עודף העור מהעפעף העליון והתחתון, את השקיות מתחת לעיניים וניתן להרים את זווית העין החיצונית. כדי להשלים את המראה הכללי ניתן למלא את השקע שמתחת לזוית הפנימית של העפעף התחתון .

לעיתים ניתן לשלב ניתוח הרמת עפעפיים עם הרמת גבות להשלמת המראה הצעיר.

למי מתאים ניתוח הרמת עפעפיים?

ניתוח הרמת עפעפיים נחשב לניתוח מאוד שכיח וקל ומתאים במיוחד לנשים ולגברים במצב בריאותי כללי טוב. מרבית המנותחים הם אנשים בגילאי 35 ומעלה, אך אם הצניחה מופיעה בגיל צעיר יותר, ניתן לבצע את הניתוח מוקדם יותר. ניתוח הרמת עפעפיים יכול להיות מבוצע רק בעפעף העליון או גם בעפעף התחתון ובכך להעניק מראה צעיר ורענן לכל איזור העיניים באופן מושלם.

לאנשים עם בעיות בבלוטת התריס, לחץ דם גבוה, מחלות כלי דם, מחלות לב וסוכרת, יובש בעיניים או חוסר כרוני בדמעות, היפרדות רשתית וגלאוקומה קיים סיכון גדול יותר מהניתוח, המחייב זהירות מיוחדת והיוועצות ברופא עיניים.

ניתוח הרמת עפעפיים מבוצע בהרדמה כללית או טישטוש ומשך ההתאוששות הצפוי הינו עד כשבועיים.

הרכבת עדשות מגע תתאפשר רק לאחר היעלמות הרגישות המקומית לאחר התהליך.

הצוות הרפואי של מרפאת ד”ר שפירא, ישמח לעמוד לרשותכם לצורך הכוונה וייעוץ רפואי.

שאלות נפוצות

כבכל ניתוח, גם לפני ניתוח הרמת עפעפיים יש לבצע בדיקות מקיפות על מנת לשלול ככל הניתן מחלות רקע ולהתריע על רגישויות ואלרגיות קיימות. כמוו כן יש לקבוע פגישת הכנה בה יסוכם היקף הניתוח ומהלכו.
כבכל ניתוח עלולים להופיע תופעות כגון: שטפי דם מקומיים, תחושת יובש זמנית בעיניים, בצקות סביב איזור הניתוח ובמקרים נדירים תופעות כגון: חוסר תחושה מקומי, טשטוש ראיה קל וחולף ועוד. על מנת להפחית חלק מתופעות אלה, ישנם תכשירים רפואיים הניתנים לאחר הניתוח להקלה, כגון: טיפות, משחות וכדורים.
תוצאותיו של ניתוח הרמת עפעפיים לרוב מחזיקות מעמד לטווח ארוך, אם כי במקרים מעטים קיים צורך לחזור על ההליך פעם נוספת לאורך השנים ובעקבות המשך הידרדרות איכות הרקמות.

תמונות הרמת עפעפיים לפני ואחרי

לפניכם, מקבץ תמונות המציגות הרמת עפעפיים לפני ואחרי של מטופלי ומטופלות מרפאת ד”ר שפירא. כפי שניתן לראות בתמונות הרמת עפעפיים לפני ואחרי, ניתן להשיג תוצאות מרשימות מאוד בהליך כירורגי קצר ונטול כאבים. התיעוד נעשה בהסכמת מטופלינו – לפני ההליך ולאחריו, רק טשטשנו את העיניים על מנת לשמור על פרטיותם. 

ניתוחים פלסטיים

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​