מילוי והדגשת עצמות לחיים

 

בניית עצמות לחיים גבוהות

לעצמות הלחיים ישנה השפעה מכרעת על המראה הכללי, אלא שפגעי הגיל והשנים מביאים לפגיעה ברקמות הפנים הרכות ולצניחה של עצמות הלחיים, מה שיוצר מראה נפול ומבוגר של הפנים. מילוי והדגשת עצמות לחיים מתבצע למעשה באופן העושה שימוש בדגשים והיתרונות הטבעיים של הפנים, באמצעות חומרים המדמים חומרים טבעיים ומתמזגים באופן אסתטי ונינוח בעור, ויוצרים מראה נשי, חושני וצעיר יותר בכעשר שנים.

באמצעות טיפולי מילוי והדגשת עצמות לחיים ניתן להחיות את הרקמות בלחיים וסביב האף ולמעשה “להרים” את הפנים ולמצק את העור.

מילוי והדגשת עצמות לחיים- אפקט מיני ליפט:
עצמות לחיים הזוכות לטיפול ישיר מספקות מראה פנים צעיר ורענן גם בזכות פעולת המילוי הישירה, אולם לא פחות בזכות האפקט המשלים של הטיפול המסייע בהעלמת קמטוטים בצדי האף הנוצרים בשל השפעת כוח הכבידה.

לקביעת פגישת ייעוץ אישית בנושא טיפולי מילוי והדגשת עצמות לחיים השאירו פרטים כעת בדף צור קשר ונציג הצוות המקצועי יחזור אליכם

מילוי והדגשת עצמות לחיים- השיטה המתקדמת ביותר

השיטה המתקדמת ביותר למילוי עצמות לחיים היא באמצעות הזרקה מוקפדת ועדינה של חומצה היאלורונית לנקודות מסוימות בפנים. החומצה המדמה באופן הקרוב ביותר חומר טבעי, מתמזגת באזור המטופל ויוצרת מילוי טבעי של החומר המספק נפח ומוצקות שמשיבים את עצמות הלחיים למיקומם הטבעי, מטשטשת את הקמטוטים וכתמי העור ומותירה מאחור את פגעי הגיל והזמן.

טיפול נקודתי זה למילוי עצמות לחיים אינו מצריך הרדמה ומתבצע באמצעות אלחוש מקומי בלבד, ההחלמה ממנו מהירה ומבחינה סטטיסטית מספק אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד, בקרב מטופלות אשר ביצעו את הטיפול במכון אסתטיקה ויופי מורשה ובפיקוח רפואי.

שיטות נוספות למילוי עצמות לחיים

בשיטות קודמות של מילוי עצמות לחיים נהוג היה לעשות שימוש בסיליקון כחומר מילוי. בשל חוסר יציבות החומר ונטייתו לזלוג, פחות ופחות מטפלים ממליצים עליו שימוש בסיליקון לטיפולי אסתטיקת הפנים, בהם מרחב העבודה מצומצם יותר וכשלים בולטים הרבה יותר.

שאלות נפוצות

הטיפול מתאים לכל מטופלת ומטופל (נפוץ במיוחד אצל נשים) ללא תלות במשקל הגוף. יחד עם זאת יש להביא בחשבון כי שומן ומשקל עודף מתבטא לא מעט במראה עצמות לחיים והפנים בכלל, וטרם טיפול אסתטי מסוג זה מומלץ לשקול תכנית תזונה ו/או הפחתה במשקל הגוף.
אין קשר בין שני הטיפולים. מילוי עצמות לחיים והדגשתם בגיל צעיר יותר (בעשור הרביעי לחיים לרוב) עשוי לתת מענה לקמטוטים של הגיל, אולם הטיפול נקודתי לעצמות הלחיים והאזור ואינו נוגע בקמטים ופגעים אחרים בפנים. ניתן בהתייעצות ומטווה רפואי לשלב בין הטיפולים במקרה הצורך.
מדובר בטיפול פשוט אשר אינו מצריך היערכות מיוחדת ולא צפויה תקופת החלמה. יחד עם זאת בימים שלאחר הטיפול עשויה להתקבל רגישות בעור, נפיחות, אדמומיות ושטפי דם. מומלץ שלא לבצע טיפולי עצמות לחיים בקירוב לאירועים חשובים בהם הנראות חשובה מן הרגיל.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​