טיפול לייזר לצלקות אקנה ולאקנה פעיל

אם חיפשתם מידע אודות טיפול לאקנה – הגעתם למקום הנכון. מעל 80 אחוזים מהאנשים סובלים מאקנה בשלב זה או אחר בחייהם, לכן חשוב לדעת כי אקנה היא תופעה שכיחה. חשוב גם לדעת שיש פתרון לאקנה, ושזו אינה גזירת גורל.

בהמשך העמוד תוכלו לקרוא על טיפול באקנה בלייזר בעזרת טכנולוגיה מתקדמת אשר מתבצע במרפאות אלה בראשות ד”ר אייל שפירא.

לקביעת פגישת ייעוץ אישית בחינם בנושא טיפול לאקנה וכן טיפול באקנה בלייזר, השאירו פרטים כעת בדף צור קשר ונציג הצוות המקצועי של מרפאות אלה יחזור אליכם בהקדם.

טיפול לאקנה – למי הוא מיועד?

ברוב המקרים הם מגיעים בעיתוי הגרוע ביותר – בגיל ההתבגרות: בזמן שהגוף וגם הנפש סוערים, ההורמונים משתוללים ויש תחושה שכולם מסתכלים אך ורק עליהם, על הפצעונים אשר מתרבים בפנים – פצעוני האקנה. אותם פצעי בגרות מפורסמים מותירים את חותמם לא רק על עור הפנים והגוף, אלא גם מעצימים את כל מה שמתחולל אצל בני ובנות העשרה עמוק בפנים.

אקנה משפיעה על דימוי הגוף ועל הערך העצמי, וכשהיא בשיאה היא עלולה להוביל לירידה בביטחון העצמי, להסתגרות ובמקרים קיצוניים לדיכאון.

בשלב זה מתחיל המירוץ למציאת טיפול לאקנה. זה מתחיל בסבונים ומוצרי ניקוי מיוחדים ולאחר מכן פונים לאפשרויות נוספות של טיפול לאקנה בדמות תכשירים ומשחות. אך מה עושים כאשר מגלים שכל אלו אינם עוזרים?

טיפול לאקנה בלייזר / טיפול באקנה בלייזר

לאקנה, חשוב להבין כיצד פצעי אקנה נוצרים

אקנה נפוצה, כאמור, בעיקר בגיל העשרה אך לא תמיד נעלמת עם סיום גיל ההתבגרות.

היא מופיעה דווקא בגיל ההתבגרות בשל השינויים ההורמונליים שמתחוללים בגוף בגיל זה, והיא למעשה תוצר של חוסר איזון בבלוטות החלב.במצב של חוסר איזון הורמונלי, בלוטות החלב נוטות להפריש כמות גדולה יותר של חלב והתוצאות – עור שמנוני ובלוטות חלב שהולכות ונסתמות.

כאשר ההפרשה המוגברת נאגרת בתוך הבלוטה היא מצטברת, גדלה ומתנפחת ומתחילים להופיע פצעונים. אלו הסובלים מהתופעה משוועים לפתרון טיפול לאקנה אשר ייטיב את מצבם.

כאשר חיידקים באים במגע עם בלוטת החלב הנפוחה והעמוסה הם נהנים מכר פורה למזון: החיידקים משגשגים שם כי הם ניזונים מתאי עור מתים וכמו כן מן החלב המוגבר שמופרש מן הבלוטה.

באקלים זה החיידקים מתרבים וביחד מחוללים תהליך דלקתי הבא לידי ביטוי באקנה בצבע אדמדם סביב האזור הנגוע. לעיתים החלב נותר סטרילי ואינו מושך אליו חיידקים.

אך ישנם מקרים בהם החלב חשוף לאוויר, המגע עם האוויר גורם לתהליך של חמצון ומתגלים פצעוני אקנה בגוון שחור (ממש בדומה לתהליך החמצון שעובר ברזל במגע עם אוויר אשר מוביל להחלדה).

אחת מהתופעות הנלוות לאקנה היא חטטים. אלו הם למעשה צלקות אקנה. צלקות אלו יכולות להופיע כבר בגיל ההתבגרות וללוות אותנו הלאה בגילאים מאוחרים יותר.
אחד הפתרונות לטיפול באקנה פעיל הוא טיפול בלייזר.

טיפול באקנה בלייזר במרפאות אלה – המקום שבו טכנולוגיה ואסתטיקה נפגשים

לצוות ‘מרפאות אלה’ ניסיון רב בשימוש בטכנולוגיות לייזר (כמו לדוגמא טיפול בפיגמנטציה בפנים באמצעות לייזר). את הטיפול לאקנה אנו מבצעים בעזרת טכנולוגיית לייזר חדשנית ומתקדמת הנקראת Clear Skin”. פתרון זה של טיפול לאקנה בלייזר נחשב לפורץ דרך, ומתבצע באמצעות ידית לייזר מיוחדת כאשר הפצעונים נמצאים בשלב הפעיל.

טכנולוגיית הלייזר מבוססת על גלי אנרגיה עוצמתיים אך בטוחים, המתמקדים במקור האקנה ומטפלים בו ישירות. פתרון זה של טיפול לאקנה הוא יסודי, מדוייק וארוך טווח, ומטופלים ומטופלות רבים בגילאים שונים נהנים מתוצאותיו ומשדרוג באיכות חייהם. הטיפול מעניק שיפור משמעותי גם כאשר האקנה קשה או כרונית.

פתרון ב-3 מישורים – טיפול לאקנה בטכנולוגיית לייזר

היתרון של טיפול לאקנה בטכנולוגיית הלייזר המהפכנית מתבטא בכך שהיא פועלת ב-3 מישורים בו-זמנית:

1.חיסול הדלקת – הלייזר מחסל את החיידקים שיוצרים את האקנה ועל ידי כך מטפל בדלקת.
2.שינוי אקלים עורי – הלייזר מכווץ את בלוטות החלב ומאט את קצב ייצור החלב. כתוצאה מכך העור פחות שמנוני והתרבות החיידקים נבלמת.
3.אלמנט מניעתי – הלייזר עוזר להיפטר מתאי עור מתים, שכאמור, משמשים מזון עבור החיידקים, ובכך הופכת את הטיפול לאקנה ליעיל במיוחד.

טיפול לאקנה לשיפור מראה העור

בפרק זמן של ימים בודדים לאחר הטיפול באקנה ע”י לייזר כבר ניתן לראות שיפור והקלה משמעותיים במראה העור: האקנה שוכחת ויחד אתה התהליך הדלקתי.

הפצעים האדומים נעלמים ככל שהזמן עובר, והעור נראה הרבה פחות שמנוני. בנוסף לטיפול לאקנה, טכנולוגיית הלייזר פועלת גם ברובד המניעתי, כך שטיפול באקנה בלייזר פועל לאורך זמן.

הטיפול באקנה בלייזר הוא יעיל מאוד, בטוח, לא כרוך בתופעות לוואי מיוחדות ומתאים לבני ובנות נוער כמו גם לנשים וגברים (בגילאים בוגרים יותר מתבצעים במרפאה גם טיפולי מזותרפיה לפניםמתיחת פנים עם חוטים ועוד, ואשר מטרתם אף היא – שיפור מראה עור הפנים).

אין סיבה להשלים עם המצב הקיים. ישנו פתרון פשוט של טיפול לאקנה, והוא נגיש לכל אחת ואחד. צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח להכיר אתכם ולעזור לכם.

לקביעת פגישת ייעוץ אישית בחינם בנושא טיפול לאקנה וכן טיפול באקנה בלייזר, השאירו פרטים כעת בדף צור קשר ונציג הצוות המקצועי של מרפאות אלה יחזור אליכם בהקדם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​