עיצוב והדגשת קו הלסת ללא ניתוח

עיצוב קו הלסת או הדגשת קו הלסת ללא ניתוח באמצעות הזרקת חומר מילוי נחשב לאחד הטיפולים המבוקשים, הקצרים והקלים ביותר מבין טיפולי הרפואה האסתטית.

קו לסת יפה ומובחן הוא אחד המאפיינים הבולטים של פנים יפות. קו לסת אסתטי לרוב נקשר גם למראה צעיר ורענן ואכן מאפיין צעירים יותר. עם חלוף השנים, התקדמות הגיל והשפעות כוח המשיכה על הפנים, המאפיין הזה של קו הלסת ופנים רעננות וצעירות נוטה להישחק. לעתים נוספות לקו הלסת בליטות ושקעים לא מחמיאים ובנוסף הגבול הברור בין פנים לצוואר מיטשטש. במקרים מסוימים, מראה קו לסת אינו תוצר של גיל אלא משהו מולד ולא תמיד פרופורציונלי ביחס לשאר חלקי הפנים.

הדגשת קו הלסת ו/או עיצוב קו הלסת באופן אסתטי ופרופורציונלי מתקן הן את היטשטשות קו הלסת כתוצאה מהגיל והן את חוסר הפרופורציה המולד בין קו הלסת למבנה הפנים הכללי.

לקביעת פגישת ייעוץ אישית בנושא הדגשת קו הלסת / עיצוב קו הלסת ללא ניתוח, השאירו פרטים כעת בדף צור קשר ונציג הצוות המקצועי של מרפאת ד”ר שפירא יחזור אליכם בהקדם.

מהו עיצוב והדגשת קו הלסת?

עיצוב והדגשת קו הלסת יכול להתבצע בשני אופנים: האחד באמצעות ניתוח והחדרת שתל והשני באמצעות הזרקה וללא התערבות כירורגית. אנו במרפאת ד”ר שפירא מבצעים עיצוב קו הלסת או הדגשת קו הלסת ללא ניתוח על ידי הזרקה בלבד או לחילופין, עיצוב קו הלסת בניתוח בהתאם לבדיקה מקדימה .

בעזרת חומר מילוי המוזרק באזור הלסת עם מחט קנולה גמישה ניתן למצק את קו הלסת התחתונה בזמן קצר מאוד ובתהליך פשוט ביותר שבמהלכו ניתן לבנות מחדש את זוויות הלסת למראה צעיר, פרופורציונלי ויפה.

החומר המוזרק יכול להיות שומן המעצב את קו הלסת ושומר על תוצאות התהליך לאורך זמן או אחד משני החומרים הנפוצים יותר שהם: חומצה היאלורונית וחומר מילוי מבוסס סידן. שלושת החומרים הללו בטוחים ומאושרים לשימוש ע”י ארגוני הבריאות העולמיים.

היתרונות של עיצוב קו הלסת ללא ניתוח

היתרון הראשון והבולט של עיצוב והדגשת קו הלסת ללא ניתוח הוא כמובן העובדה שהליך זה אינו משאיר חתכים וצלקות כמו ניתוח והופך את המראה לחלק ואחיד, ללא תפרים מוסתרים.

יתרון נוסף הוא ההחלמה הפשוטה והמהירה עד מאוד מתהליך עיצוב קו הלסת שאינו ניתוחי לעומת הליך ניתוחי שדורש החלמה ממושכת.

היתרון השלישי הוא תוצאות מהירות נראות לעין, לעומת תוצאות איטיות יותר לאחר ניתוח.

הצוות הרפואי של מרפאת ד”ר שפירא, בראשות ד”ר שפירא, ישמח לעמוד לרשותכם לצורך הכוונה וייעוץ אישי בנושא עיצוב קו הלסת והדגשת קו הלסת.

מלבד עיצוב קו הלסת / הדגשת קו הלסת, במרפאת ד”ר שפירא מתבצעים טיפולים רבים נוספים לפנים כמו לדוגמא טיפולי מזותרפיה לפנים וכן טיפולים באזורים אחרים בגוף כגון ניתוח שאיבת שומן, ניתוח מתיחת בטן ועוד.

שאלות נפוצות

שינוי ניכר ניתן לראות כבר לאחר ביצוע תהליך הדגשת קו הלסת עצמו, אם כי בתוצאה המושלמת ניתן לחזות בטווח שבועות בודדים.
כעקרון מומלץ לחזור על התהליך כעבור שנה, אך כמובן שכל מקרה לגופו ולא תמיד יש צורך בהזרקה מלאה, אלא רק במקומות מסויימים.
עיצוב והדגשת קו הלסת לרוב אינו כרוך בסיכון כלשהו היות והחומר המוזרק הנו חומר טבעי, המאושר לשימוש על ידי ארגוני הבריאות העולמיים. חומרי הזרקה כמו חומצה היאלרונית או קאלציום הם חומרי ההזרקה הנפוצים ביותר. חומרי הזרקה אלו בטוחים לשימוש עם אחוז סיבוכים מאוד נמוך. חומר מילוי נוסף הוא שומן, איתו ניתן לעצב את קו הלסת ולהשיג תוצאות ארוכות טווח.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​