העלמת סימני מתיחה – מהן הדרכים לטיפול בסימני מתיחה

הם מפתיעים אותנו לרוב אחרי עליות וירידות דרסטיות במשקל, ומופיעים כמו גלים על פני העור, תחילה בצבע אדום ואחר כך בלבן. רבים מאיתנו מכירים אותם מקרוב – סימני מתיחה.

מקובל לחשוב כי סימני מתיחה (סטריאות / סטריאה בלעז) הם מנת חלקן של נשים בלבד, אך לא כך הדבר – התופעה רווחת בגילאים שונים ובכל המינים; אצל נשים התופעה שכיחה מאד אחרי הריון ומופיעה ב- 90% מהנשים ההרות, ואצל גברים לרוב כתוצאה מדיאטה דרסטית.

גם בני נוער בגיל ההתבגרות חווים תופעה של סימני מתיחה כתוצאה מקפיצות גדילה, ואצל מבוגרים הם מופיעים כחלק מסימני הגיל כאשר העור מאבד מגמישותו.

סימני מתיחה על גופינו עלולים לגרום לפגיעה בדימוי העצמי ואף באיכות החיים. לא מפתיע אם כך שרבים ורבות מבקשים למצוא פתרונות להעלמת סימני מתיחה. כאן תוכלו לקרוא על הדרכים האפשריות לטיפול בסימני מתיחה המתבצעות במרפאות ד”ר אייל שפירא.

למידע נוסף אודות העלמת סימני מתיחה ודרכי טיפול בסימני מתיחה, השאירו לנו פרטים כעת בדף צור קשר ונציג הצוות המקצועי של מרפאת ד”ר אייל שפירא יחזור אליכן ואליכם בהקדם.

מהם סימני מתיחה וכיצד הם נוצרים?

תנודות דרסטיות במשקל (דיאטות, הריונות) או סימני גיל עלולים להותיר אותנו עם תופעות לוואי של עור פגוע באזורים מסויימים בגוף. סימני מתיחה הם למעשה תוצר של קרע או שבירה בסיבי הקולגן והאלסטין הנוצרים כתוצאה מלחץ על העור שלא מצליח להימתח באותו קצב של גדילת הגוף בהשמנה.

תנאי המתיחה הממושכים גורמים לפגיעה בסיבי הקולגן והאלסטין וזו מתבטאת בצד הפנימי של העור, אך עדיין נראית היטב לעין בצידו החיצוני העוטף את גופנו. זוהי מעין ‘צלקת הפוכה’ ועל כן רצוי מאד להתייחס אליה כצלקת לכל דבר ולטפל בה בהקדם האפשרי.
יש הטוענים כי סימני מתיחה נובעים גם מסיבות גנטיות והורמונליות. בכל מקרה, ישנן דרכי טיפול בסימני מתיחה, ואותן נפרט בהמשך.

העלמת סימני מתיחה לשיפור המראה האסתטי

סימני מתיחה אינם מסוכנים לנו, אך רבים מאתנו מתייחסים אליהם כאל ליקוי אסתטי והדבר מורגש במיוחד עם בוא הקיץ. סימני מתיחה נוטים להתמקם באזורים ‘יצוגיים’, כמו הירכיים, שולי הבטן והישבן, החזה ולעיתים גם בזרועות.

הם עלולים לגרום לחלקינו לחוסר נוחות ולעיתים אף פוגעים בביטחון העצמי שלנו כאשר אנו חושפים את גופנו בים ובבריכה או בסיטואציות אינטימיות. סימני מתיחה אינם נעלמים מעצמם ולצערנו גם ספורט לא עוזר לטשטשם.

החדשות המשמחות הן כי סימני מתיחה אינם גזירת גורל, וכי העלמתם או טשטושם אפשריות בעזרת טכניקות וטכנולוגיות מגוונות הקיימות כיום. כפי שהזכרנו, מומלץ מאד לקבוע תוכנית טיפול בסימני מתיחה קרוב ככל הניתן למועד היווצרותם, זאת על מנת למנוע מצב של החמרה, ולהגדיל את הסיכויים לתוצאה מוצלחת.

דרכי טיפול והעלמת סימני מתיחה במרפאת ד”ר שפירא

העלמת סימני מתיחה וטישטושם אפשריים בעזרת שילוב נכון של הליכים מתקדמים ומיכשור מיוחד. אצלינו במרפאת ד”ר אייל שפירא עושים שימוש במגוון שיטות וטכנולוגיות חדשניות להעלמת סימני מתיחה.
לדוגמא:

טכנולוגיות מתקדמות לטיפול והעלמת סימני מתיחה:
לייזר – העלמת סימני מתיחה בשימוש בטכנולוגיות לייזר מתקדמות מעודדת את חידוש הרקמות ומעבה את שכבת הדרמיס.
גלי רדיו פונקציונליים – טכנולוגיית Radio Frequency Fractional עושה שימוש בגלי רדיו המדמים החדרת עשרות מחטים זעירות לאיזור הפגוע וחימום של הרקמה הפגועה . פעולה זו מעודדות התחדשות קולגן ואלסטין. יצירת הקולגן החדש משפרת את מראה האזור המטופל ומטשטשת את סימני המתיחה.

הזרקות:
PROFHILO – פרופילו היא חומצה היאלרונית המוזרקת במהלך טיפול העלמת סימני מתיחה לתוך סימני המתיחה וגורמת להתחדשות ויצור של סיביב הקולגן. יצירת הקולגן החדש משפרת את מראה האזור המטופל ומטשטשת את סימני המתיחה. שימוש בטכנולוגיה זו נעשה בשילוב של טכנולוגיות מתקדמות נוספות כגון לייזר וגלי רדיו.

הסרה כירורגית:
* במקרים מתאימים ניתן לשלב הסרה של עור עם סימני מתיחה כחלק מניתוח מתיחה, דוגמאות לניתוחים מסוג זה הם ניתוח מתיחת בטן , ניתוח מתיחת ירכיים (עיצוב ירכיים)  וניתוח מתיחת זרועות (עיצוב זרועות). הסרת העור המעורב מעלימה את סימני המתיחה.

אז איך מתחילים טיפול בסימני מתיחה במרפאות ד”ר אייל שפירא?

כחלק מחזון מרפאת ד”ר אייל שפירא, אנו מייחסים ערך עליון להיכרות מעמיקה וליווי אישי של כל מטופלת ומטופל. בשלב הראשוני אנו מתוודאים אל המטופלים שלנו, לצרכים ולציפיות שלהם, מאבחנים את מרקם עורם ואת מיקומם של סימני המתיחה שלהם. לאחר שלב האבחון וההיכרות אנו מתאימים לכל מטופל ומטופלת פרוצדורה אישית (אשר לרוב כוללת שילוב של מספר טכניקות), ומלווים אותם לאורך כל שלבי הטיפול בסימני המתיחה, כולל כמובן שלב ההחלמה.

מה צריך לקחת בחשבון לגבי טיפול בסימני מתיחה?

כידוע, כל טיפול בעור פגוע לעולם לא יחזיר אותו למצבו טרם פגיעה, אך יחד עם זאת, גם אם העלמת סימני מתיחה אינה אפשרית לחלוטין, טיפול בסימני מתיחה בשילוב שיטות וטכנולוגיות שונות יתרום לטישטושם באופן משמעותי. את השיפור בסימני המתיחה ניתן לראות כבר אחרי הטיפולים הראשונים וביתר שאת בתום תקופת הטיפול.
*** חשוב לציין כי כל הטיפולים במרפאת ד”ר אייל שפירא, כולל העלמת סימני מתיחה, מתבצעים במרפאות ד”ר אייל שפירא תחת פיקוח רפואי מוקפד ותוך שמירה על תנאי סניטציה גבוהים.

למידע נוסף אודות העלמת סימני מתיחה ודרכי טיפול בסימני מתיחה, השאירו לנו פרטים כעת בדף צור קשר ונציג הצוות המקצועי של מרפאת ד”ר אייל שפירא יחזור אליכן ואליכם בהקדם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​