ניתוח הרמת חזה

לאחר הריונות, הנקה, השמנת יתר או הרזיה נוטים השדיים לצנוח ולהראות מרוקנים. המראה מתסכל נשים רבות, בפרט בלבישת בגדי ים, ונשים רבות אף חשות מבוכה וחוסר ביטחון כשהן חושפות שדיים במצבים אינטימיים מול בן הזוג.

ניתוח הרמת חזה מסייע בהחזרת מראה שדיים זקורים, מלאים וצעירים. במידת הצורך ניתן לבצע במסגרת ניתוח הרמת חזה גם הקטנת גודל העטרה (העור הכהה מסביב לפטמה), ובכך לתרום לפרופורציות יפות ואסתטיות יותר בשד.

כשניתוח הרמת החזה מבוצע כהלכה, התוצאות נשמרות במשך שנים, אם כי לאורך הזמן והמשך תהליכי הזדקנות, תיתכן צניחת חזה מחודשת.

לקביעת פגישת ייעוץ אישית בנושא ניתוח הרמת חזה, השאירו פרטים כעת בדף צור קשר ונציג הצוות המקצועי של מרפאת ד”ר שפירא יחזור אליכם בהקדם.

למי מתאים ניתוח הרמת חזה?

ניתוח הרמת חזה מתאים לנשים בריאות באופן כללי, והתוצאות הטובות ביותר מושגות בנשים עם שדיים קטנים צנוחים. עקרונית ניתן לבצע ניתוח הרמת חזה בכל הגדלים, אך ככל שהשד קטן יותר אחוזי ההצלחה גדולים יותר.

כפי שמומלץ לבצע ניתוח מתיחת בטן במצב בו משקל הגוף יציב וצפוי להישמר לאורך זמן, כך גם רצוי להתנהל לקראת ניתוח הרמת חזה – ההמלצה לנשים המעוניינות להמשיך ללדת היא בדרך כלל לדחות את מועד הניתוח לסיום פרק הלידות, מכיוון שהריונות ולידות עלולים לגרום לצניחת חזה מחודשת. עם זאת יש להדגיש כי ניתוח הרמת חזה אינו פוגע בהריונות או בהנקה עתידיים.

קיימות מספר שיטות להרמת חזה, אולם הפרוצדורה הנפוצה ביותר היא באמצעות ביצוע חיתוך מסביב לעטרה בלבד (אצל נשים בעלות שדיים קטנים וצניחה מועטה), או בתוספת חתך אנכי לכיוון הקפל שמתחת לשד (נהוג אצל נשים בעלות שדיים גדולים וצניחה מורגשת יותר). דרך החתך סביב העטרה המנתח מבצע את העיצוב המחודש של השד, ועודפי העור מוסרים מתחת לפטמה ולעטרה.

ניתוח הרמת חזה מבוצע בהרדמה כללית. משך ההתאוששות הצפוי הינו ימים ספורים עד שבועיים.

הצוות הרפואי של מרפאת ד”ר שפירא, ישמח לעמוד לרשותכם לצורך הכוונה וייעוץ אישי בנושא ניתוח הרמת חזה.

הרמת חזה ללא שתל

פרוצדורת הרמת חזה ללא שתל מעניקה פתרון טבעי ובטוח לנשים הסובלות מחזה נפול ברמה מתונה.

הרמת חזה ללא שתל יכולה להתבצע ב-2 דרכים עיקריות:

  1. הרמת חזה רגילה – בהליך הרמת חזה ללא שתל מותחים את העור והרקמות הממוקמים מעל הפטמה כדי להעניק אפקט של הרמה. בהליך זה מסירים את עודפי העור ואם יש צורך גם ממקמים מחדש את הפיטמה ועטרה, כך שמראה החזה כולו יראה טבעי. יש לציין, כי בתהליך זה החזה אינו גדל ומתמלא, אלא לעיתים קרובות אפילו קטן, בשל פעולת המתיחה.
  2. הרמת חזה ללא שתל עם שומן עצמי – בהליך זה למעשה משתמשים בשומן עצמי, הנשאב מגופה של המטופלת, על מנת להרים את החזה. כך שבהליך אחד ניתן גם להיפטר מחלק ממצבורי השומן העודפים בגוף וגם להרים את החזה, בו-זמנית. בפרוצדורת הרמת חזה ללא שתל נעשה שימוש בחומר אורגני, הנשאב מהגוף, לכן הסיכוי שהגוף ידחה את השומן העצמי הוא אפסי. גם כאן, הרמת חזה ללא שתל אינה מגדילה את החזה, כי אם מעניקה אפקט של הרמה. כמו כן, יש לקחת בחשבון שמכיוון ובהליך זה נעשה שימוש בשומן עצמי, באופן טבעי עם הזמן חלק מהשומן נספג חזרה בגוף, כך שאת תוצאות ההליך הסופיות ניתן לראות רק לאחר תום מלוא ספיגת השומן העצמי בגוף.
    ניתוח הרמת חזה ללא שתל או עם שומן עצמי כרוכים בהרדמה מלאה, ומשך זמן ההתאוששות נע בין ימים ספורים לבין שבועיים.
    למי הרמת חזה ללא שתל מתאימה? – הליך זה נחשב ליעיל במיוחד עבור נשים בעלות חזה קטן עד בינוני, שרמת הצניחה והיקף התרוקנות השדיים הן קלות עד בינוניות.
    לקביעת פגישת ייעוץ אישית בנושא הרמת חזה ללא שתל ו/או הרמת חזה עם שתל, השאירו פרטים כעת בדף צור קשר ונציג הצוות המקצועי של מרפאות אלה יחזור אליכם בהקדם.

הרמת חזה עם שתל

פרוצדורת הרמת חזה עם שתל מתאימה לנשים הסובלות מחזה נפול ברמה משמעותית ואף מעוניינות להוסיף נפח לחזה. בהליך הרמת חזה עם שתל נעשה שימוש בשתל סיליקון ייעודי, שאת גודלו, צורתו ומרקמו בוחרת המטופלת, על מנת להרים את החזה הנפול ולמלא אותו בנפח שאבד.

ניתוח הרמת חזה עם שתל נערך תחת הרדמה כללית, ומשך זמן ההתאוששות נע בין ימים ספורים עד לכשבועיים.

בניגוד לפרוצדורת הרמת חזה ללא שתל, בהליך הרמת חזה עם שתל קיים סיכוי נמוך לדחיית השתל, שכן מדובר בגוף הזר לגוף המטופלת.

עם זאת, יש לציין כי מדובר בתופעה נדירה למדי ורוב שתלי הסיליקון נטמעים היטב בגוף.

וקנות השדיים משמעותית.

שאלות נפוצות

כשניתוח הרמת החזה מבוצע כהלכה, התוצאות נשמרות במשך שנים. יש לקחת בחשבון שתיתכן צניחת חזה מחודשת כתוצאה מתהליכי הזדקנות.
ניתן לבצע ניתוח הרמת חזה בכל גדלי שדיים, התוצאות הטובות ביותר מושגות בנשים עם שדיים קטנים צנוחים.
משך ההתאוששות הצפוי הינו ימים ספורים עד שבועיים.

תמונות הרמת חזה לפני ואחרי​​

ניתוחים פלסטיים

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​