ניתוח הקטנת חזה

חזה גדול מאוד שאינו פרופורציונלי למבנה הגוף גורם לנשים רבות מעמסה גופנית ומנטאלית.

נשים בעלות חזה גדול מאוד סובלות לעיתים מבעיות בריאותיות, כגון כאבי גב וצוואר, עיוות ועקמת של עמוד השדרה, בעיות נשימה, הופעת חריצים עמוקים בכתפיים כתוצאה מלחץ מתמשך של כתפיות החזייה, וכמו כן דלקות, גירויים ופטרת מתחת לקפל התת-שדי. בנוסף יתכנו בעיות אסתטיות, כמו חוסר סימטריה בשדיים והצטמצמות השדיים לאחר לידות והנקות כתוצאה מירידה באלסטיות העור. 

אצל נערות צעירות ששדיהן הגיעו למדדים גדולים, הדבר יכול להוות גורם מפריע במישורים שונים, כמו קושי בהתאמת בגדים ובפעילות ספורטיבית. לצד אלה מתווספות בעיות פסיכולוגיות, כגון פגיעה בביטחון עצמי, חרדה ובושה. חזה גדול באופן לא פרופורציונלי, במיוחד אצל נשים צעירות ונערות, עלול לגרום למבוכה, חוסר נוחות וחוסר בטחון עד כדי הפרעה חברתית ואי רצון להשתתף בפעילויות חברתיות.

לקביעת פגישת ייעוץ אישית בנושא ניתוח הקטנת חזה, השאירו פרטים כעת בדף צור קשר ונציג הצוות המקצועי של מרפאת ד”ר שפירא יחזור אליכם בהקדם.

מה מטרתו של ניתוח הקטנת חזה?

מטרתו של ניתוח קטנת חזה הוא להתאים את החזה למבנה הגוף. במהלך ניתוח הקטנת חזה מסירים שומן, רקמת שד ועור, ומעצבים שד קטן יותר ובעל מראה מוצק ויציב.

במידת הצורך ניתן להקטין במהלך ניתוח הקטנת חזה גם את גודל העטרה (האזור הכהה מסביב לפטמה), ולהתאים אותה לגודל השד החדש. תוצאת הניתוח היא שדיים קטנים יותר, קלים וזקופים, המתאימים לממדי גופה של המטופלת.

ניתוח הקטנת חזה מתאים לנשים בוגרות, אשר מבינות את מהות הניתוח ואשר ציפיותיהן מניתוח הקטנת חזה ריאליות ביחס לתוצאות אשר ניתן להשיג. ראוי לציין שהקטנת חזה אינה מומלצת לאישה שבכוונתה להניק.

ניתוח הקטנת חזה מבוצע בהרדמה כללית. משך ההתאוששות הצפוי בין ימים ספורים ועד מקסימום של שבועיים.

מלבד ניתוח הקטנת חזה, במרפאת ד”ר שפירא מתבצעים טיפולים רבים נוספים כמו לדוגמא ניתוח שאיבת שומןניתוח מתיחת בטן ועוד. הצוות הרפואי של מרפאת ד”ר שפירא, ישמח לעמוד לרשותכם לצורך הכוונה וייעוץ אישי בנושא הקטנת חזה.

שאלות נפוצות

ניתוח אף אסתטי או רפואי לא נותנים מענה ישיר לאלרגיה, אולם ניתן במהלכם לקטום את קונכיות האף הנוצרות בשל התופעות האלרגיות ולהקל על תופעות הלוואי והקושי הנשימתי הנגרם בעקבותיהם.
לא מומלץ ואף אסור לעבור ניתוח אף במהלך החלמה ממחלה קשה, הצטננות או הופעת הרפס באזור האף והפה. יש לשתף את הרופא המנתח בנוגע ללקיחת תרופות קבועה או נקודתית.
לאחר ניתוח אף ובמהלך תקופת ההחלמה האף וסביבתו יסבלו מנפיחות ואדמומיות שיפחתו בהדרגה. ייתכנו גם דימומים מן האף בימי ההחלמה הראשונים. היה והדימום מתגבר ו/או בלתי פוסק חשוב לפנות לרופא המטפל.

תמונות הקטנת חזה לפני ואחרי​​

ניתוחים פלסטיים

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​