עיצוב שפתי הפות החיצוניות

ניתוח עיצוב והקטנת שפתי הפות

פגמים אסתטיים בשפתי הפות יכולים להיווצר כתוצאה מלידות או ירידת משקל דרסטית ולעיתים הם מולדים. אם פגמים אלה בשפתי הפות בולטים או מפריעים במיוחד, הם עלולים לגרום לבושה וחוסר ביטחון, ואף לגרום לכאב ולקושי בזמן קיום יחסי מין או במהלך פעילות גופנית. בנוסף, שפתי פות מוגדלות מועדות להזעת יתר עלולה לגרום לריח לא נעים. הטיפולים הפלסטיים לתיקון, עיצוב והקטנת שפתי הפות נחשבים יעילים מאוד ומאפשרים עיצוב של שפתי הפות הגדולות.

לקביעת פגישת ייעוץ אישית בנושא ניתוח עיצוב והקטנת שפתי הפות, השאירו פרטים כעת בדף צור קשר ונציג הצוות המקצועי של מרפאת ד”ר שפירא יחזור אליכם בהקדם.

תיקון ועיצוב שפתי הפות החיצוניות/גדולות

שפתי הפות הגדולות, החיצוניות, חשופות לשינויים במהלך החיים כתוצאה מירידה במשקל, לידות, נזקי גיל, או כתוצאה מנטייה גנטית. הטיפולים הפלסטיים הקיימים מאפשרים הקטנת שפתי הפות ושיפור המראה של שפתי הפות הגדולות. הטיפול כולל הסרת שומן מיותר, הידוק הרקמות, הרמת רקמות נפולות, מתיחת קמטי עור וטיפול בסימני פיגמנטציה. התהליך הטיפולי נמשכת כשעה. בהרדמה כללית ומשך ההתאוששות הצפוי הינו ימים ספורים.

הצוות הרפואי של מרפאת ד”ר שפירא, ישמח לעמוד לרשותכם לצורך הכוונה וייעוץ אישי בנושא ניתוח עיצוב והקטנת שפתי הפות.

לקביעת פגישת ייעוץ אישית בנושא ניתוח עיצוב והקטנת שפתי הפות, השאירו פרטים כעת בדף צור קשר ונציג הצוות המקצועי של מרפאת ד”ר שפירא יחזור אליכם בהקדם.

עיבוי שפתיים חיצוניות

מטרת הפעולה היא להחזיר את השפתיים החיצוניות לגודלן הטבעי ולעצב את צורתן מחדש. התהליך מבוצע על ידי הזרקת שומן הנשאב ממקומות אחרים בגוף המטופלת, או באמצעות שימוש בחומצה היאלורונית, בשני המקרים מובטחות תוצאות מעולות, אולם בשימוש בשומן הנשאב מהגוף האפקט הטיפולי ממושך יותר לעומת שימוש בחומצה היאלורונית, המעניקה אפקט למשך כשנה. היתרון בשימוש בחומצה הוא הליך רפואי קצר יותר שאינו דורש הכנות מוקדמות.

כמה זמן נמשך התהליך הרפואי של עיבוי שפתיים חיצוניות

התהליך הטיפולי נמשכת כחצי שעה עד שעה ללא הרדמה וללא צורך בהתאוששות בשימוש בחומצה היאלרונית.

הזרקת שומן לאזור השפתיים החיצוניות נעשה תחת טישטוש , אורך הפעולה כחצי שעה ואין צורך באישפוז. החזרה לשיגרה בשני המיקרים היא מהירה. הצוות הרפואי של מרפאת ד”ר שפירא, ישמח לעמוד לרשותכם לצורך הכוונה וייעוץ אישי.

לקביעת פגישת ייעוץ אישית בנושא עיבוי שפתיים חיצוניות, השאירו פרטים כעת בדף צור קשר ונציג הצוות המקצועי של מרפאת ד”ר שפירא יחזור אליכם בהקדם.

ניתוחים פלסטיים

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​