טיפול גלי רדיו לפנים RF

טיפול בגלי רדיו לפנים ולאזורים נוספים בגוף מאפשר להשתמש בקרינה אלקטרומגנטית לצורך שיפור התחושה לאחר הליכים כירורגיים. שידור גלי רדיו לפנים ולאיזורים נוספים בתדר חשמלי גבוה לאחר הליך כירורגי כמו ניתוח פלסטי, מקל על תהליך ההחלמה ומעצים את התוצאות של ההליך כולו.

כך זה עובד: טכנולוגיית גלי רדיו לפנים

בעת טיפול בגלי רדיו לפנים ולאזורים נוספים בגוף מופק זרם חום מגלי הרדיו (Radiofrequency). כאשר החום מגיע לכ-44 מעלות האזור מתחמם, החום מעודד את חלבוני הקולגן והאלסטין לפעול על מנת להגמיש את העור עד שהוא הופך חלק ואחיד יותר. במקביל, הטכנולוגיה גם מקלה על תהליך ההחלמה מהניתוח.

השימוש בטכנולוגיית גלי רדיו אינו חדש. במשך שנים רבות נעשה שימוש נרחב בגלי רדיו ברפואה הקלינית לצורך טיפולים רפואיים שונים. לנוכח היעילות והתוצאות המרשימות, אומצו טיפולי גלי רדיו לפנים וכן לאזורים נוספים בגוף גם על ידי הרפואה האסתטית והפלסטית, עד כי כיום הם שכיחים מאוד ומציעים פתרונות למגוון בעיות ואתגרים אסתטיים.

למי מתאים טיפול בגלי רדיו לפנים?

טיפול בגלי רדיו לפנים מתאים לכל סוגי העור, הוא אינו כרוך בכאבים או בתופעות לוואי. הטיפול אידיאלי עבור מטופלים ומטופלות שעברו ניתוח פלסטי ורוצים ליהנות מהתוצאות מבלי להמתין לתהליכי ההחלמה הטבעיים.

שילוב פורץ דרך בין כירורגיה פלסטית לטכנולוגיית גלי רדיו במרפאת ד”ר שפירא

במרפאת ד”ר שפירא אנחנו גאים להציג פתרונות חדשניים המשלבים בין כירורגיה פלסטית בסטנדרט רפואי גבוה לבין טכנולוגיית גלי רדיו מתקדמת.
כידוע, לכל ניתוח נלוות תופעות לוואי. זה טבעי לאחר שהגוף עבר סוג של “טראומה” כירורגית. גם בניתוחים הפלסטיים הפשוטים ביותר ייתכנו צלקות, נפיחויות, בצקות ושטפי דם. אלו בדרך כלל נעלמים מעצמם בתוך זמן קצר, אך במקרים מסוימים ההחלמה יכולה להתפרס על פני כמה חודשים ואפילו שנה.

כדי למנוע תקופות החלמה ארוכות ומייגעות ועל מנת שאתם תוכלו ליהנות ממקסימום תוצאות, ניתן לבנות תוכנית טיפולים שלמה במרפאת ד”ר שפירא, המשלבת בין ניתוחים פלסטיים לבין טיפול בגלי רדיו לפנים, לצורך הגברת קצב ההחלמה והשיקום מההליך הכירורגי.

משך טיפול בגלי רדיו לפנים עומד על טיפול אחד עד שלושה טיפולים, זה כמובן תלוי בנתונים הייחודיים של כל מטופל ומטופלת. לצד זירוז תהליך ההחלמה הטבעי, טיפול בגלי רדיו לפנים גם משפר את התחושה באזור המנותח, מזרז את החזרה לשגרה ומשפר את איכות החיים.

צוות מרפאת ד”ר אייל שפירא ישמח לעמוד לרשותכם לצורך הכוונה וייעוץ.

שאלות נפוצות

טיפול בגלי רדיו לפנים ולאזורים נוספים בגוף מאפשר להשתמש בקרינה אלקטרומגנטית לצורך שיפור התחושה לאחר הליכים כירורגיים. שידור גלי רדיו לפנים ולאיזורים נוספים בתדר חשמלי גבוה לאחר הליך כירורגי כמו ניתוח פלסטי, מקל על תהליך ההחלמה ומעצים את התוצאות של ההליך כולו.
טיפול בגלי רדיו לפנים מתאים לבעלי כל סוגי העור והוא אינו כרוך בכאבים או בתופעות לוואי. הטיפול אידיאלי עבור מטופלים ומטופלות שעברו ניתוח פלסטי ורוצים ליהנות מהתוצאות מבלי לעבור תהליך החלמה טבעי וארוך.
לתוצאות מיטביות של טיפול בגלי רדיו לפנים יש לבצע בין טיפול אחד עד שלושה טיפולים. הדבר תלוי כמובן בנתונים הייחודיים של כל מטופל ומטופלת.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​