העלמת נימים בלייזר בפנים

אם אתם סובלים מנימים בעור, כדאי לכם לקרוא את המידע בעמוד זה.
העלמת נימים בלייזר היא ההוכחה לכך שניתן לשפר את המראה ולהשיב את הביטחון העצמי ללא הליכים כירורגיים פולשניים וללא חשש מצלקות.

טכנולוגיית לייזר מתקדמת מאפשרת טיפול ממוקד ויעיל במיוחד בריכוזי נימים באזורים שונים בגוף כמו ברגליים, בידיים, בפנים ועוד. את תוצאות העלמת נימים בלייזר ניתן לראות כבר לאחר הטיפול הראשון.

חשוב לדעת כי העלמת נימים אפשרית, והתוצאות משפרות מאד את איכות החיים. מטופלות ומטופלים במרפאות אלה בראשותו של ד”ר אייל שפירא נהנים מתוצאות מרשימות של העלמת נימים בלייזר בטכניקה מדויקת ובטוחה.

לקביעת פגישת ייעוץ אישית ולקבלת מידע נוסף אודות העלמת נימים בלייזר / הסרת נימים בלייזר במרפאות אלה, השאירו פרטים כעת בדף צור קשר ונציג הצוות המקצועי שלנו יחזור אליכם בהקדם.

מהם נימים? ומדוע הם הופכים בולטים לעין עם הזמן?

נימים אלו הם כלי דם זעירים מאוד, שקוטרם אינו עולה על 10 מיקרומטר, ותפקידם הוא להזרים דם מהעורקים, ומשם אל הורידים, על מנת לאפשר חילוף חומרים בין התאים לבין הדם. הנימים מצויים בכל הגוף – ברקמות ובין תאים ועל העור.

כאשר הגוף חווה עומס למשל עקב לחץ, עמידה ממושכת, פעילות גופנית, נשיאת משאות כבדים, מאמץ פיזי, הריונות וכו’ – הנימים גדלים, מתרחבים, הופכים בולטים ונראים כמו רשת דקיקה על העור

הנימים מופעים בצורות שונות – נימים דמויי עכביש, צורת כוורת, נימים בודדים ועוד. צבעם משתנה בין גוונים אדמדמים לכחלחלים. גם גנטיקה משפיעה על מראה הנימים. מי שקיימת אצלו במשפחה נטייה לנימים שנראים על פני העור צפוי לסבול אף הוא מהתופעה.

חשוב להבדיל בין נימים רחבים הקרובים לפני השטח ונראים כחוטים דקיקים ובין ורידים ודליות .
ורידים בולטים מופעים עקב פגיעה במסתמים והטיפול בהם שונה מהטיפול בנימים.

לכשעצמם, נימים מורחבים אינם מסכנים את הבריאות, אך הם משווים לעור מראה שאינו אסתטי וכאשר הם מופיעים בצידי האף, ברגליים, בידיים, במצח, בלחיים או באזורים גלויים אחרים בגוף הם פוגעים באופן משמעותי בדימוי ובביטחון העצמי ופוגמים באיכות החיים.

העלמת נימים בלייזר: חזית הטכנולוגיה בשירות האסתטיקה

העלמת נימים בלייזר מאפשרת להגיע לתוצאות מרשימות וארוכות טווח תודות לטכנולוגיה החדשנית. חשוב להדגיש שאדם או אישה עם נטיה להופעת נימים יקלו שיפור משמעותי לתקופה אורכה , אך סביר שעם הופעת נימים חדשים יהיה צורך בטיפולים נוספים לצורך תחזוקה.

במהלך הטיפול, קרן הלייזר מגיעה לכל נים ונים, מכווצת ומעלימה אותם. עומק חדירת קרן הלייזר לתוך הרקמה מווסתת על ידי מערכת ממוחשבת וחכמה, שמנטרת וממפה את האזור המטופל באופן מדויק.

הגדלת ישבן / עיצוב ישבן

העלמת נימים בלייזר

יתרונות הסרת נימים בלייזר:

* העלמת נימים בלייזר אינה פולשנית ואינה מותירה צלקות.

* ניתן לחזור מיד לשגרת החיים לאחר כל טיפול. אין צורך בחבישה, בהרדמה או בתקופת החלמה והתאוששות.
* לאחר טיפול בנימים בלייזר הנימים יעלמו לתקופה
* העלמת נימים בלייזר כוללת סדרת טיפולים קצרה: בדרך כלל 4-2 טיפולים, זה תלוי במצב הנימים ובמיקום שלהם.
* משך זמן כל טיפול הוא קצר.
* תוצאות העלמת נימים בלייזר ניכרות כבר לאחר הטיפול הראשון.
* טכנולוגיית הלייזר להעלמת נימים מאושרת על ידי משרד הבריאות הישראלי, מנהל המזון והתרופות האמריקאי (ה-FDA) וכן על ידי התקינה האירופית CE.
* המערכת הממוחשבת בעזרתה מבצעים טיפולי העלמת נימים בלייזר מאפשרת מיקוד ודיוק המותאמים באופן אישי לכל מטופל ומטופלת.
* ללא טיפול יש חשש שהנימים יתפשטו.
* לצד העלמת הנימים, לאחר הטיפול המטופלים רואים גם שיפור כללי במצב העור – העור הופך חלק, אחיד ובעל מראה צעיר ורענן.

העלמת נימים בלייזר עם ד”ר אייל שפירא

מרפאתו של ד”ר אייל שפירא, השלימה בהצלחה אלפי טיפולי העלמת נימים בלייזר והצוות המקצועי והרפואי מלווה כל מטופל ומטופלת באופן אישי לאורך כל הדרך.
הפילוסופיה הטיפולית לפיה טובת המטופלים ובריאותם עומדות מעל הכול, מנחה את הצוות הרפואי והיא מבטיחה טיפולים בטוחים ותוצאות שפשוט יגרמו לכם להתאהב בעצמכם מחדש.


בנוסף לטיפולי הסרת נימים בלייזר מציעה רשת מרפאות אלה מעטפת מתקדמת של פתרונות רפואה אסתטית תחת קורת גג אחת, מה שמאפשר להתאים לכל מטופל ומטופלת את הפתרונות האסתטיים האופטימליים עבורם.
תודות לסטנדרטים גבוהים, בקרה רפואית קפדנית, ניסיון רב שנים ומומחיות, מטופלינו נהנים מתוצאות טבעיות ומשביעות רצון גבוהה. נשמח לייעץ גם לכם ולענות על שאלות בנושא העלמת נימים בלייזר וכן לספק מידע על טיפולים נוספים, כמו שאיבת שומן בלייזר, טיפול בפיגמנטציה בלייזרהצרת נרתיק ועוד.

לקביעת פגישת ייעוץ אישית ולקבלת מידע נוסף אודות העלמת נימים בלייזר / הסרת נימים בלייזר במרפאות אלה, השאירו פרטים כעת בדף צור קשר ונציג הצוות המקצועי שלנו יחזור אליכם בהקדם.

*** חשוב לציין כי כל הטיפולים במרפאתו של ד”ר אייל שפירא, כולל העלמת נימים בלייזר / הסרת נימים בלייזר, מתבצעים במרפאות אלה תחת פיקוח רפואי מוקפד ותוך שמירה על תנאי סניטציה גבוהים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​