ניתוח הגדלת חזה

שדיים גדולים הם סמל מובהק לנשיות ולחושניות, אך לא כולן התברכו בהם. נשים רבות בעלות חזה קטן חשות פגיעה בדימוי הנשי שלהן, ברמת הביטחון העצמי ובשביעות הרצון מגופן. ניתוחי הגדלת חזה מאפשרים הגדלת נפח השד בעזרת שתלי סיליקון (עד שתי מידות בחזייה), בהתאם לרצונות המטופלת ולפרופורציות הפיזיולוגיות שלה. ניתוחי הגדלת חזה מבצעים רק לאחר שהשד הגיע לבשלותו, כלומר ברוב המקרים מעל גיל 17 – 18 שנים. עם זאת, במקרים בעייתיים במיוחד, שבהם השד או השריר שתחתיו אינם צומחים כלל, או במקרים של חוסר סימטריה בולט, ניתן לבצע תיקונים גם בגיל מוקדם יותר.

לקביעת פגישת ייעוץ אישית בנושא הגדלת חזה / ניתוח הגדלת חזה, השאירו פרטים כעת בדף צור קשר ונציג הצוות המקצועי של מרפאת ד”ר שפירא יחזור אליכם בהקדם.

למי מתאים ניתוח הגדלת חזה?

ניתוח ניתוח הגדלת חזה מתאים לנשים צעירות שסובלות מתת-התפתחות של החזה או לנשים המעוניינות בחזה גדול יותר. כמו כן, ניתוח הגדלת חזה מתאים לנשים אחרי לידות הסובלות מהתרוקנות השדיים ומעוניינות להחזיר להם את צורתם המקורית על ידי מילויים. במקרה כזה, אם ישנם עודפי עור משמעותיים וצניחה של הפטמה, קרוב לוודאי שיהיה צורך בביצוע הרמת שדיים מסוג כלשהו. ניתוח כזה שונה מהגדלת חזה רגילה. במהלך פגישת הייעוץ דר׳ שפירא מכוון את המטופלת ומסייע לה לקבל את ההחלטות הנכונות והמתאימות לה ביותר. תפקידו להתאים למטופלת באופן מיטבי את גודל השתלים, את סוג הניתוח ואת מיקום החתך להחדרת השתל בהתאם למבנה גופה, אורח חייה וגורמים נוספים הנלקחים בחשבון.
מלבד ניתוחי הגדלת חזה, במרפאת ד”ר שפירא מתבצעים טיפולים רבים נוספים כמו לדוגמא ניתוח שאיבת שומן, ניתוח מתיחת בטן, טיפולי מזותרפיה לפנים ועוד. צוות מרפאת ד”ר שפירא יעניק לכל מטופלת את הייעוץ וההכוונה המקצועיים הטובים ביותר, כדי שהבחירות תהיינה מתאימות, נכונות ומחמיאות ביותר עבורך.

לקביעת פגישת ייעוץ אישית בנושא הגדלת חזה / ניתוח הגדלת חזה, השאירו פרטים כעת בדף צור קשר ונציג הצוות המקצועי של מרפאת ד”ר שפירא יחזור אליכם בהקדם.

ניתוחים פלסטיים

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​