הצערת עור הפנים – פתרונות נגישים לכולם

בעידן שבו רבים רוצים להיראות צעירים, המראה החיצוני תופס מקום נכבד ביום יום של רובינו. תמונות שאנו משתפים ברשתות החברתיות הן כרטיס הביקור שלנו ולא רק בגילאי העשרה. המהפכה של השנים האחרונות בתחום האסתטיקה והתדמית החיצונית, הופכת את חלקנו לערים יותר כלפי השינויים שאנו עוברים לאורך השנים.
השנים משאירות את חותמן באופן בולט בעור הפנים שלנו, עד שלעיתים מראה הפנים המתהווה גורם לנו לחוסר נוחות ואולי אף פוגע בביטחון העצמי שלנו. זוהי דרכו של עולם – ככל שהגיל מתקדם עור הפנים משתנה, הנפח יורד וקמטים מתחילים לצוץ לאורכם ולרוחבם.דווקא כעת מעודד לדעת כי ישנם פתרונות פשוטים לתופעה, וכי ניתן לשפר באופן ניכר את פגעי הזמן. טיפולי הצערת עור הפנים מאפשרים להאט את תהליך ההזדקנות הטבעי וביכולתם להעניק לנו שוב מראה חיוני וצעיר יותר. בשנים האחרונות פרוצדורות הצערת פנים הפכו נגישות יותר ומגוונות יותר, והן פופולריות בקרב נשים וגברים בכל העולם, כמו גם כאן אצלנו בישראל.

הצערת פנים מתאימה לכולם

התבוננות יומיומית במראה יכולה לגלות לנו שינויים תקופתיים: לחיים נפולות או חלולות במקצת, גבות ו/או העפעפיים שמוטים, עור צוואר רפוי, קמטים, קמטוטים וקווים חדשים אשר התווספו על פנינו. לעיתים נבחין בסימני הזדקנות גם באזור השפתיים והסנטר, או העמקתם של קווי המבע והצחוק סביב העיניים.
ייתכן שהייתם רוצים להיראות קצת יותר צעירים, ממש כפי שאתם מרגישים. החדשות הטובות הן שכיום קיימים פתרונות קלים להצערת עור הפנים, וחלקם אינו דורש הליך כירורגי כלל.

לקביעת פגישת ייעוץ אישית בחינם בנושא הצערת עור הפנים, השאירו פרטים כעת בדף צור קשר ונציג הצוות המקצועי של מרפאת ד”ר שפירא יחזור אליכם בהקדם.

מהם הגורמים להזדקנות עור הפנים?

בנוסף לגורם הגיל שכבר הזכרנו, ישנם עוד גורמים אשר עלולים לשוות לפנים שלנו מראה עייף ומבוגר. חלקם נמצאים בשליטתנו וחלקם – לא. בין הגורמים ניתן למנות את הבאים:

  • גנטיקה ותורשה
  • כוח הכבידה (הגרביטציה)
  • לחץ נפשי ומתח
  • חשיפה מוגברת לשמש
  • תזונה לקויה
  • צריכה מוגברת של אלכוהול
  • עישון
  • זיהום אויר
  • שינויים הורמונאליים
  • ועוד….

כל אלו ‘תורמים’ לאובדן גמישות העור, לעור רפוי, לשקיעה, קפלים וקמטים. הם עלולים לעיתים לשנות לא רק את המראה של עור הפנים כי אם גם את צורתם.

הצערת פנים למראה עור בריא יותר

טכניקות שונות להצערת עור הפנים קיימות כבר כמה עשורים והן מוכיחות את עצמן כיעילות לאורך השנים. טיפולים מגוונים של הצערת פנים משווים מראה אטרקטיבי יותר ובריא יותר ובמקביל מעלים גם את הביטחון והדימוי העצמי באופן משמעותי.
ד”ר שפירא וצוות המומחים של מרפאת ד”ר שפירא מבצעים מגוון פרוצדורות להצערת עור הפנים ומתאימים את הטיפולים באופן אישי לכל מטופל ומטופלת. בין טיפולי הצערת עור הפנים ניתן למנות את הטיפולים המוכרים והידועים, כגון: הזרקת בוטוקס וחומצה היאלורונית, עיצוב קו הלסת והסנטר, מזותרפיה לפנים, הרמת גבות, מתיחת פנים בחוטים ועוד. בנוסף במרפאת ד”ר שפירא ניתן למצוא את מיטב הטכנולוגיות המתקדמות, לדוגמא: גלי רדיו (RF) , אולטרסאונד ( US ) ומגוון לייזרים ( CO2 , 1064, ND-YAG, Q-SWITCH ועוד).

הצערת עור הפנים על ידי הרמת גבות – ללא ניתוח

עם התקדמות הגיל נפגמת גמישות עור הפנים בחלקיו השונים, כמו לדוגמא הגבות אשר צונחות אט אט כלפי מטה. התוצאה היא מראה עייף, ולעיתים אף פגיעה ממשית באיכות הראייה. במרפאת ד”ר שפירא קיים מגוון של פרוצדורות הצערת פנים ומתבצעים בה טיפולים רבים בתחום, כמו למשל – טיפולי הרמת גבות ללא ניתוח. מגוון אופציות טיפוליות להרמת גבות מאפשר להתאים את הטיפול המתאים למצב המטופל ובד”כ לא נדרשת החלמה כלל או לכל היותר ההחלמה היא קצרה ומהירה. טיפולים אלו מאפשרים לתקן את צורת העיניים ע”י פתיחת צידי העיניים והוא תורם להצערת מראה הפנים כולו. להשלמת המראה והצערת עור הפנים, ניתן גם למלא את השקעים שנוצרים באזור הרקות והשקעים מתחת לעיניים באותו ההליך.

הצערת פנים ללא ניתוח – שיטת ד”ר שפירא (Aptos)

טיפול נוסף של הצערת פנים ללא ניתוח הוא הצערת עור הפנים בשיטת Aptos מבית ד”ר אייל שפירא. הפרוצדורה אינה כרוכה בהליך כירורגי והיא מתקנת את סימני הגיל בעזרת חוטים רפואיים. שיטה ייחודית זו להצערת עור הפנים למעשה מותחת את העור והרקמה הרכה העמוקה תוך זירוז תהליכי התחדשות טבעיים המחזקים וממצקים את העור בחלקו העמוק יותר, ובכך מעניקים חידוש לבסיס הפנים.
מתיחת פנים עם חוטים כוללת החדרת חוטים בעלי זיזים מזעריים, המכילים חומצה לקטית, אל מתחת לפני העור. החומצה מופרשת בהדרגה ויוצרת מראה עור אחיד וחלק. הצערת פנים בשיטה זו מאפשרת מתיחת פנים מכמה זוויות שונות במקביל, אינה משאירה צלקות ואת התוצאות רואים במלואן בתוך שבוע וחצי עד שבועיים.

הצערת עור הפנים במרפאת ד”ר שפירא

הצוות המקצועי של מרפאת ד”ר שפירא ובראשו ד”ר אייל שפירא מזמין אותך לפגישת ייעוץ והיכרות אישית שבמהלכה נבנה לך יחד תוכנית של טיפול הצערת עור הפנים המותאמת לנתונים ולצרכים האישיים שלך. צוות המרפאה עומד כאן לשירותך וישמח ללוות אותך מתחילת התהליך דרך ההחלמה ולאחריה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​