פיסול פנים – להיראות צעירים כמו שמרגישים

טיפולי פיסול פנים מעניקים הזדמנות לקחת את מחוגי השעון ולהזיז אותם כמה שנים אחורה. לימים בהם סימני הגיל וכוח הכבידה לא השפיעו על מראה הפנים.

סימני גיל הנראים לעין כגון: עור רפוי, קווים, קמטים, קימטוטים, העמקת קווי המבע וכתמים לא חייבים להיות חלק אינטגרלי מתהליך ההזדקנות. בכוחן של טכניקות פיסול פנים לגרום לנשים וגברים כאחד להיראות צעירים, ממש כמו שהם מרגישים.

כיום מוצעים טיפולים רבים של פיסול פנים לעור שצנח, הדלדל או איבד מהגמישות הטבעית שלו באזור הפה, הלסת, האף, העיניים, הגבות, הסנטר, הצוואר והלחיים. יתרה מכך, פיסול פנים יכול לספק מענה גם כאשר מתגלה א-סימטריות באזור הפנים או כאשר מרקם העור אינו אחיד.

השאירו פרטים כעת בדף צור קשר ונחזור אליכם לקביעת פגישת ייעוץ ומידע אודות טיפולי פיסול פנים עם הצוות המקצועי של המרפאה.

על הגורמים העיקריים להופעת סימני הגיל ועל פתרונות פיסול פנים

טיפולי פיסול פנים מתאימים לגברים ונשים המוצאים בעור הפנים שלהם דופי הנובע למשל מסממני הגיל. זה מתחיל בדרך כלל בגילאי 27 עד 40, כמעט כולנו מתחילים להבחין באותות הזמן.

בשנים האחרונות גיל המטופלים הולך ויורד עקב מודעות גוברת בגילאים הצעירים וכמובן בגלל הטכנולוגיה המתפתחת והרשתות החברתיות אשר בהן כולם מצטלמים עם ובלי פילטרים. סיבי הקולגן והאלסטין שאמונים על הגמישות של עור הפנים ועל חוסנו הולכים ומתמעטים.

גם שכבות השומן המרפדות שתורמות לנפח הפנים מדלדלות. העור הופך יבש יותר, רפה יותר וגם היכולת של העור לתקן את עצמו מצטמצמת ככל שהגיל מתקדם.

טיפולי פיסול פנים

שינויים המדגישים את סימני הגיל נקבעים על ידי גורמים גנטיים מולדים כך שגם לסוג העור יש השפעה על מראה עור הפנים. יחד עם זאת, יש גם כמה גורמים חיצוניים שאינם מולדים המאיצים את תהליכי ההזדקנות ובעטיים פונים אנשים רבים לטיפולי פיסול פנים, לדוגמא:

ירידה במשקל – דיאטה מוצלחת מסבה סיפוק, אך להשלת קילוגרמים רבים ממשקל הגוף יש לעיתים גם חסרונות. לדיאטות מוצלחות נלוות לא פעם תופעות כגון ירידה בנפחים באזור הפנים הגורמת לצניחה של עור הפנים ומראה של “עור נפול”.

* נזקי השמש – קרני השמש נחשבות לאחד הגורמים ההרסניים ביותר לעור הפנים וההשפעה שלהן גדולה יותר מהגיל הכרונולוגי שלנו. השמש פוגעת באלסטיות של העור וחורשת קמטים עמוקים באזור הפנים. נזקים נוספים כגון פיגמנטציה והופעה של נימי דם ניתנים לטיפול גם הם.

* עישון – נזקי עישון לעור הפנים עלולים להתבטא בקמטים מאונכים סביב השפתיים, שינוי צבע העור באזור השפתיים, הופעת קמטים בגיל מוקדם וכן קמטים באזור העיניים. הזדקנות עור מואצת ככל שמתחילים לעשן בגיל מוקדם יותר.

* צריכה מוגברת של אלכוהול – צריכת אלכוהול גבוהה ואינטנסיבית גורמת ליובש בעור הפנים ולקמטים ועלולה אף לגרום לאדמומיות וסומק בעור ולעיתים אף לעיוותים ואסימטריה בפנים עקב נפיחויות.

* לחץ נפשי וסטרס – המצב הנפשי והרגשי בו אנו שרויים משפיעים על מראה עור הפנים שלנו. מתח, חרדות, בעיות שינה, אכילה לא סדירה ועוד. כל אלה עשויים להקשות ולחספס את מרקם העור, ולזרז את תהליך ההזדקנות.

עור הפנים שלנו הוא מעין בבואה המשקפת את הנתונים הביולוגיים שנולדנו עימם אך הוא גם משקף גם את ההרגלים שרכשנו במהלך החיים. החדשות הטובות הן שבמרבית המקרים טיפולי פיסול פנים יכולים לטשטש את סממני הגיל, להצעיר אותו ולשפר באופן משמעותי את נראות העור.

פיסול פנים במרפאת ד”ר אייל שפירא

ד”ר שפירא מציעים מספר טיפולי פיסול פנים . פרקטיקות פיסול פנים אלו מוכיחות את עצמן, ורבות ורבים כבר נהנים מתוצאות טבעיות ומעודנות.

* הרמת פנים/מתיחת פנים – ניתוח מתיחת פנים מתאים לגברים ונשים שמזהים צניחה, רפיון ואיבוד שומן בפנים, בצידי האף, בצוואר ובסנטר.

מבין טיפולי פיסול פנים, ניתוח מתיחת פנים (הרמת פנים) נחשב לוותיק ביותר וגם לידוע ביותר. ניתוח מתיחת/הרמת פנים מתאים לאנשים הסובלים מעודפי עור משמעותיים ,שינויים במבנה עצמות הפנים וכן שינויים בנפח הרקמות הרכות.

בתום הניתוח מתקבל עור ללא עודפים, מראה אסתטי וחיוני יותר. ניתוח הרמת/ מתיחת פנים נערך תחת הרדמה מלאה, ומשך זמן ההחלמה הממוצע כשבועיים.

* חומרי הזרקה ומילוי – חומרי מילוי והזרקה שונים משמשים בטיפולי פיסול פנים, ורבים מהם מבוססים על חומצה היאלורונית אשר נמצאת באופן טבעי ברקמות הגוף. תפקידה של חומצה זאת בגוף הוא לייצב את סיבי הקולגן ואת הסיבים האלסטיים בשכבת הדרמיס של העור ולווסת את כמות המים ברקמה, עובדה אשר הופכת את החומצה כמתאימה ויעילה ביותר בפרוצדורות של פיסול פנים.

חומר מילוי בעל סמיכות גבוהה יותר יוכל להתאים להזרקה עמוקה וליצירה של נפח, בעוד שחומר מילוי בעל סמיכות נמוכה יותר משמש למילוי קמטים שטחיים וקטנים יותר ויתרום לטישטושם.
גם שימוש ברקמת שומן עצמי של המטופל/ת הופך שכיח יותר ויותר בזכות העובדה שהוא חומר טבעי ואשר טווח השפעתו ארוכה.

השומן נשאב מהמטופל/ת ועובר תהליך זיקוק בטרם יוחזר בהזרקה לעור הפנים באזורים הנדרשים. פרוצדורה פשוטה וקלה זאת של פיסול פנים נעשית בהרדמה מקומית.
בזכות השימוש בחומרים ביוקומפטביליים שיש להם תאימות לרקמה האנושית, הם אינם מעוררים תגובת דחייה

או תגובה אלרגנית לאחר ההזרקה, וחיים בשלום בגוף המטופל/ת.
בנוסף, גם הבוטוקס הידוע משמש בפרוצדורות רבות של טיפולי פיסול פנים. זהו חלבון המיוצר על ידי חיידק אשר חוסם את שחרור החומר הגורם לגירוי עצבי בשריר.

כך קורה שהשריר אליו הוזרק בוטוקס אינו קולט גירויים, וכתוצאה מכך גם פעולת כיווץ השריר נחלשת עד כדי חוסר תזוזה או כיווץ. המינון המתאים יקבע לאחר בדיקה וורצונה של המטופלת.

תכונה זאת של הבוטוקס משמשת לשיפור מראה העור ע”י מניעת קיפול העור ע”י השריר ובכך להשיג מראה עור טוב יותר ומקומט פחות. גם במקרה זה יש לחזור ולחדש את הטיפול מדי מספר חודשים.

* מתיחת פנים בחוטים ללא ניתוח: Aptos – פרקטיקת פיסול פנים זו אינה כרוכה בניתוח ומסייעת להתחדשות הטבעית של עור הפנים. מתיחת פנים בחוטים מתאימה לגברים ונשים החווים צניחת עור באזור הלחיים, הגבות, צידי האף, השפתיים, הסנטר והצוואר או כאשר יש א-סימטריות בפנים כמו גם מרקם אחיד.

בטכניקה מתקדמת זו ניתן להגיע לתוצאות אחידות במיוחד, הודות למתיחה הסימולטנית של כמה אזורים בפנים במקביל. תוצאות מתיחת פנים בחוטים עדינות וטבעיות: בתום ההליך מראה הפנים נראה צעיר ורענן יותר. פיסול פנים בעזרת חוטים מתבצע תחת הרדמה מקומית ומשך זמן ההתאוששות נע בין שבוע לשבועיים.

כל אחד מטיפולי פיסול הפנים הנערכים במרפאת ד”ר אייל שפירא מתאימים למצבים שונים ולנתוני עור שונים, וישנה חשיבות עליונה להתאמת ההליך לנתוניהם הייחודיים של כל מטופל ומטופלת.

צוות מרפאת ד”ר אייל שפירא מזמין אותך ללמוד עוד על טיפולי פיסול פנים

צוות הכירורגיה הפלסטית של המרפאה עומד לשירותך בכל שאלה שיש לך בנוגע לטיפולי פיסול פנים. אנחנו מזמינים אותך לפגישה אישית שבה נכיר אותך ונתאים לך טכניקת פיסול פנים שהיא אידיאלית עבורך.

צוות המרפאה מלווה כל מטופל ומטופלת לאורך כל הדרך ומעניק ייעוץ ושירות מקצועיים, המבוססים על ניסיון רב שנים וסיפורי הצלחה רבים.

השאירו פרטים כעת בדף צור קשר ונחזור אליכם לקביעת פגישת ייעוץ ומידע אודות טיפולי פיסול פנים עם הצוות המקצועי של המרפאה.

ניתוחים פלסטיים

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​