ניתוח פנים להצערת עור הפנים והצוואר

ניתוח פנים מעניק פתרון יעיל לעור רפוי ומדולדל באזור הפנים, לשקעים בצידי האף, להיעלמות הנפח בחלק התחתון של הפנים ולרפיון באזור הצוואר. ניתוח פנים מצעיר את כל אזור הפנים והוא נחשב פופולרי במיוחד בקרב בני 40 עד 70. יחד עם זאת, ניתן לעבור ניתוח פנים גם בגילים מבוגרים מ-70 וכן בצעירים מגיל 40.

הסיבות להידלדלות עור הפנים ורפיון הצוואר

עם הזמן עור הפנים והצוואר הופך רפוי ונוטה כלפי מטה, הלסתות צונחות, קווי המתאר של הסנטר מיטשטשים, מתחילים להתגלות קפלים בצידי הפה, עודפי עור ושומן מצטברים באזור הצוואר ונוצרים גם שקעים בצידי האף. כל אלו גורמים למראה פנים עייף ומבוגר ועלולים להשפיע גם על הביטחון והדימוי העצמי.

ישנם כמה גורמים האחראים להידלדלות עור הפנים והצוואר, ביניהם: תהליכי הזדקנות טבעיים והתקדמות הגיל, נתונים גנטיים עימם נולדים, עישון, חשיפה מרובה לשמש, צריכה גבוהה של אלכוהול, הרגלי תזונה לקויים, ולעיתים גם תנודות משמעותיות במשקל תורמות לכך ומשפיעות לרעה על מראה עור הפנים והצוואר, עקב התכווצויות והתרחבויות חוזרות ונשנות של העור.

מה קורה במהלך ניתוח פנים?

ניתוח מתיחת פנים מספק מענה נהדר למראה עור פנים נפול ובמהלכו מבצעים חתכים מאחורי האוזניים ולאורך קו השיער, כך שאם תיוותר צלקת היא תהיה חבויה. דרך חתכים אלו מפרידים את העור, מסירים עודפי שומן, ממלאים שקעים בצידי האף, בלחיים וכן בקפל המחבר את השפה לאף, מהדקים את עור הצוואר ולאחר מכן מקבעים מחדש את השרירים ותופרים.
במידה ומעוניינים לטפל באזורים נוספים באזור הפנים למשל: להרים מצח, להחליק קמטים, להרים גבות או להרים את העפעפיים, ניתן בהחלט לשלב מספר הליכים כירורגיים באותה הפרוצדורה, וכך לחסוך הרדמות כלליות וזמני החלמה כפולים.

ניתוח פנים נערך תחת הרדמה כללית מלאה, הוא כרוך באשפוז ומשך זמן ההתאוששות מהניתוח עומד על כשבועיים.

למי מתאים ניתוח פנים?

ניתוח פנים מתאים הן לנשים והן לגברים שבריאותם הכללית טובה, ללא מחלות רקע אשר עברו בהצלחה את כל הבדיקות הרפואיות המקדימות.

תוצאות אופטימליות של ניתוח פנים ניתן לראות באנשים שתווי הפנים שלהם מוגדרים היטב ועור הפנים והצוואר שלהם עודנו אלסטי, לכן ניתוח פנים אינו מתאים לבעלי עור גס שאיבד מהגמישות שלו.

הזמן האידיאלי לעבור ניתוח פנים הוא, אפוא, כאשר מזהים את סימני הרפיון הראשונים, כאשר העור עדיין גמיש דיו, וככל שמקדימים לטפל בבעיה, כך התוצאות טובות וטבעיות יותר.

ניתוחים פלסטיים

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​