ניתוח היפרדות בטנית אחרי היריון או השמנה

ד”ר שפירא מסביר על ניתוח היפרדות בטנית, מתי מבצעים אותו ואיך ניתן למנף אותו לשיפור אזור הבטן

היפרדות בטנית – הפיתרון שלנו במרפאות אלה

בסרטון הנ”ל  מספר ד”ר שפירא על מטופלת שהגיעה אחרי הריונות, עם היפרדות בטנית אחרי לידה, בקע וחולשה בשרירי הבטן, ועברה פרוצדורה כוללת בניתוח אחד, שכללה – ניתוח היפרדות בטנית, טיפול בבקע, מתיחת בטן, שאיבת שומן והסרת עור עודף. להלן:

בניתוח מתיחת בטן אפשר לטפל בהמון בעיות בו זמנית. מקרה שהיה לנו במרפאה של מטופלת שהגיעה עם בלט מאד משמעותי של הבטן, התקרסות, בקע באזור הטבור ועור עודף, רפוי ומדולדל. המטרה היתה לשפר את מראה הבטן ועל הדרך לסדר את מה שהשתנה.

בניתוח עשינו מספר דברים; הראשון – תיקנו את הבקע – השתמשנו ברשת כדי לתקן את הבקע כמו שמקובל. בהמשך עשינו מתיחת בטן מעל לתיקון של הבקע, זאת אומרת שקרבנו את השרירים חזרה מכיוון שהם נפרדו בעקבות ההריונות, דבר שגרם לחולשה שהובילה לבקע, ולאחר מכן נפטרנו מעודפי העור העודף והרפוי. הוספנו שאיבה באזור המתניים כדי לעצב מותן שתהיה פרופורציונלית לבטן החדשה שקיבלנו.

המטופלת מאושרת, וגם אנחנו 🙂

מידע נוסף על ניתוח היפרדות בטנית:

ניתוח היפרדות בטנית – הליך שניתן לשפר בו עוד בעיות באזור הבטן

לא מעט נשים אחרי לידה סובלות מתופעה הנקראת ‘היפרדות בטנית’, ובלעז – diastasis recti (דיאסטזיס רקטי). זהו למעשה מצב בו שני צידי שרירי הבטן מתרחקים זה מזה. היפרדות בטנית עלולה גם לגרום לבקע בבטן (באזור הטבור לדוגמה), והתופעה משפיעה לרעה על איכות החיים של הנשים הסובלות ממנה, הן בשל תפקוד כתוצאה מהיחלשות השרירים באזור זה, ולא פחות מכך – בשל הכאבים הנלווים לכך.

יש מה לעשות – ניתוח היפרדות בטנית

לכל הנשים המבקשות למצוא פתרון להיפרדות בטנית אחרי לידה ממנה אתן סובלות – ניסיתן תרגילים אחרי לידה, נרשמתן לחדר כושר ואין תוצאות? – אל ייאוש, ניתוח היפרדות בטנית הוא הליך כירורגי שכיח שמטרתו לתקן את מצב השרירים, ותוך כדי כך ניתן אף לבצע באותה הפרוצדורה עוד פעולות כדי לשפר את מראה הבטן והאזור כולו, ולשוות לו מראה שיזכיר לנו את התקופה שלפני ההיריונות.

אם אתן ממילא מתכוונות לעבור ניתוח מתיחת בטן אחרי לידה, זוהי הזדמנות מצוינת לטפל גם בבעיות אחרות אם קיימות – כמו בקע באזור הטבור שנוצר כתוצאה מהיפרדות שרירי הבטן וכך לסגור את הדיאסטזיס רקטי. אם כך, בניתוח אחד תוכלו להרוויח מראה הדוק יותר באזור הבטן והמתניים ולטפל גם בבעיה רפואית ממנה אתן סובלות.

אין סיבה לסבול – ניתוח היפרדות בטנית ועוד פתרונות לשיפור המראה

סובלת מהיפרדות בטנית אחרי הריון, או אולי אפילו בקע? גם את יכולה ליהנות מטיפול מקיף בניתוח אחד, שישלב בתוכו מתיחת של הבטן, ניתוח שאיבת שומן, הסרת עודפי עור וכל זאת לשיפור המראה ולשביעות רצונך.

*** אחרי הריונות ולידות?: לא רק ניתוח היפרדות ביטנית – קראי גם על מאמי מייקאובר

לא רק כתוצאה מהריונות – לגברים ונשים – חשוב שתדעו על היפרדות בטנית:

היפרדות בטנית נוצרת לרוב אחרי לידה וכתוצאה מהלחץ והמשקל המשמעותיים המופעלים על שרירי הבטן העוטפים את הרחם שגדלה במהלך ההריון. יחד עם זאת, תופעת היפרדות בטנית אינה רק נחלתן של נשים אחרי לידה ואינה נגרמת רק כתוצאה מהריונות. גברים ונשים שסבלו מהשמנה בטנית או שעוסקים לאורך זמן בהרמת משאות כבדים אף הם עלולים לחוות היפרדות בטנית – וגם בהם אנו מטפלים במרפאות אלה.

אנו כאן כדי ללוות אותך לאורך כל הדרך – ד”ר שפירא ישמח לענות על שאלות בנוגע להיפרדות בטנית בכלל או ניתוח היפרדות בטנית בפרט. ניתן להשאיר פרטים כאן בדף צור קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם. 

ניתוחים פלסטיים

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​