ניתוחים פלסטיים לגברים

ניתוחים פלסטיים לגברים נחשבים לחידוש מרענן בעולם הכירורגיה והאסתטיקה. ניתוחים אלה היו ידועים מאז ומתמיד כמגרש הביתי של הנשים. מעין קונצנזוס השייך למין היפה אשר כביכול מפגין מודעות גבוהה יותר למראה, לטיפוח ומקפיד על הופעה חיצונית.


בשנים האחרונות, כחלק מהתהוות “הגבר החדש”, נרשמת התעניינות ערה בניתוחים פלסטיים לגברים ובפתרונות אסתטיים שונים. גברים מבקשים לשפר ולשדרג את מראם החיצוני. הם אינם מרגישים עוד צורך להסתיר את המודעות לטיפוח, ובוודאי שלא להתנצל על כך. וכך, בד בבד עם שגרת אימוני כושר, התעניינות בצווי האופנה האחרונים והקפדה על תזונה מיטיבה, גברים רבים פונים למנתחים פלסטיים למציאת פתרונות שונים בתחום הכירורגיה והאסתטיקה.

במחקר שנעשה בארצות הברית כבר לפני כעשור נמצא, כי למעלה ממיליון גברים נקלטו לניתוחים פלסטיים, והתופעה מאז גדלה בכל שנה. מדובר בעיקר בגברים בני 40 עד 70, וישראל אף היא צועדת בכיוון זה.


נמצא כי בשנת 2019 יותר מ- 18,100 גברים בישראל ביצעו טיפולים אסתטיים הכוללים גם ניתוחים פלסטיים.
בעשרים השנים האחרונות נרשמה עלייה כוללת בת 30% (!) של ניתוחים פלסטיים לגברים ושל טיפולים אסתטיים לגברים.


מכאן אנו למדים על מגמה אשר עולה ומתעצמת, ועל כך שמה שהיה מיוחס בעבר בעיקר לנשים, הופך לפתרונות ברי קיימא לשני המינים גם יחד. כולנו הרי מתבגרים, כולנו חווים שינויים בגופנו, במראה, בבריאות, ולכולנו חשוב לשפר ולהיראות טוב יותר.

טיפולים כמו ניתוחי חזה לגבר, תיקוני עפעפיים לגברים, הצערת עור הפנים בגברים (בוטוקס וחומצה היאלורונית) ואפילו טיפול בהזעת יתר – כל אלו נצרכים יותר ויותר על ידי גברים.

ניתוחים פלסטיים לגברים

ניתוחים פלסטיים לגברים הסובלים מחזה מוגדל (Gynecomastia)

גברים רבים סובלים מתופעה של חזה מוגדל הנקראת גניקומסטיה. זוהי תופעה אשר עלולה לגרום לאי נוחות רבה ולעיתים אף לבושה וחוסר ביטחון.

אחד הניתוחים השכיחים ביותר בו מתעניינים גברים הוא ניתוח להקטנה של החזה, ומכאן אנו למדים שזוהי תופעה שכיחה אצל גברים וגם היא ברת טיפול.
חזה מוגדל אצל גברים נובע מסיבות שונות, בין השאר, מהשמנת יתר (בגיל ההתבגרות ואף לאחריו), חוסר איזון הורמונלי, ולעיתים כתוצאה משימוש בסמים.
בניתוח חזה לגבר אנו משתמשים בטכניקה המשלבת לייזר ושאיבת תאי השומן מהשד הגברי. השילוב של שתי הטכניקות מוכחת כיעילה ובעלת תוצאות טבעיות.

חשוב: היתרון הטכנולוגי של הלייזר הוא שאחרי המסת תאי השומן מהשד הגברי, הלייזר גם ממצק ומהדק את העור בחזרה למקום כך שהשד לא נותר רפוי. החזה הגברי הופך להיות שטוח ומוצק ובמראה טבעי, וכל זאת בזכות הטכנולוגיה המתקדמת של הלייזר.

ניתוחים פלסטיים לגברים באזור העיניים

ניתוחים פלסטיים לגברים המרכזים באזור הפנים מתבטאים בסנטר ובעפעפיים. מטרתו של ניתוח הרמת עפעפיים היא לשפר מראה נפול ועייף של העפעפיים העליונים, כמו גם את השקיות שמתהוות עם ההתקדמות בגיל באזור העפעפיים התחתונים.
ניתוח זה הפך בשנים האחרונות לנפוץ ביותר בקרב גברים. מעבר להיבט האסתטי של הניתוח, גברים רבים מדווחים על בעיות ראייה וראייה מאומצת בשל צניחה של העפעפיים. שיפור מראה נפול של העפעפיים העליונים משפר באופן ניכר גם את שדה הראייה על ידי הפחתת המשקל של העפעף הרפוי על העין. מידת ההקלה על העין עצומה וניתן להרגיש בה מיד אחרי הניתוח, ועל כן לתוצאה יש השפעה משמעותית על איכות החיים של המנותח.
ההליך הכירורגי של הניתוח פשוט יחסית, ועל כן הוא אורך כשעה. ישנן גם דרכים מתקדמות לתקן את העפעפיים ללא צורך בניתוח.

בין אם הבחירה בניתוח או טיפול ללא ניתוח, התוצאה המתקבלת משפרת מאד את הראייה וגם עוזרת להיפטר ממראה עייף ומבוגר.

לקביעת פגישת ייעוץ עם צוות המומחים שלנו לקבלת מידע נוסף על ניתוחים פלסטיים לגברים צרו קשר באמצעות דף הצור קשר

טיפול בהזעת יתר אצל גברים

הזעת יתר לשני המינים היא עניין לא נעים. היא עלולה להתרחש בזמנים שונים ובאופן אינדובידואלי במקומות שונים בגוף. הזעת יתר באה לידי ביטוי בין השאר: בבית השחי, במפשעות, בגב, בקרקפת, בפנים ובידיים.


גברים רבים סובלים מהתופעה והיא עלולה לייצר מבוכה רבה ובושה במקום העבודה, בחדר הכושר או אפילו בדייט. חשוב להבין שאין זו גזירת גורל ושניתן גם ניתן לטפל בתופעה.
ישנן מספר שיטות לטיפול בהזעת יתר, אך הפשוטה והיעילה מכולן היא הזרקת בוטוקס.

ניתוחים פלסטיים לגברים

הזעת יתר נובעת מסיבות מגוונות כמו גנטיקה, גיל, השמנת יתר, צריכה של אלכוהול, קפאין או סמים, ליקוי בתפקוד בלוטת התריס ועוד.
הטיפול בבוטוקס קצר (כ 20 דקות) ופשוט. הוא אפקטיבי לתקופה שבין ארבעה ל- שישה חודשים ויש לחדש את הטיפול בסיום טווחי זמן אלו.

ניתוחים פלסטיים לגברים ושמירה על אסתטיקה של הפנים

גברים רבים תוהים לגבי האפשרויות הקיימות לשיפור המראה ומרקם עור הפנים שלהם.
הופעת קמטים בפנים כחלק מתהליך ההזדקנות היא טבעית, אך ניתן לעצור אותה, לתחזק אותה ובכך להשיג מראה צעיר ורענן יותר.


הזרקת בוטוקס היא אחת הדרכים לטפל בקמטים. הבוטוקס מוזרק לשריר באופן מדויק לאורך הקמט והחומר הפעיל שבו גורם להרפיית השרירים באזור זה. בדרך זאת מושגת תוצאה שבה שרירי הפנים פחות מכווצים באזורים המוזרקים, הקמטים מיטשטשים ומראה הפנים הופך חלק יותר.
דרך נוספת לשיפור מראה הפנים היא הזרקת חומצה היאלרונית. בתהליך זה החומצה ההיאלרונית מסייעת במילוי קמטים ומניעת הישנותם באזורים המוזרקים.

לקביעת פגישת ייעוץ עם צוות המומחים שלנו לקבלת מידע נוסף על ניתוחים פלסטיים לגברים צרו קשר באמצעות דף הצור קשר

ניתוחים פלסטיים

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​