ניתוחים פלסטיים בחו”ל או בארץ? – דברים שחשוב לדעת

ד”ר שפירא מספר כל מה שצריך לדעת על ניתוחים פלסטיים בחו”ל 

אם עושים את זה נכון, זה עשוי להיות מוצלח, אבל חשוב לדעת מראש מה ההשלכות והסיכונים.

נשים וגברים שואלים מה כדאי לעשות – ניתוח פלסטי בחול או בארץ?

ניתוח – האם לעשות ניתוח פה בארץ? – אולי לטוס למקום אחר ולעשות את הניתוח? יש שיקולים שונים מדוע לעבור את הניתוח פה בארץ, ולעומת זאת לעבור את הניתוח במקום אחר.

תיירות מרפא איננה תופעה חריגה רק לישראל, והיא נעשית בכל העולם. אנשים עוברים ממקום למקום וממדינה למדינה ומחפשים טיפולים במדינות שונות מסיבות שונות; לעיתים אנחנו מחפשים את הרופא הכי טוב בעולם, לעיתים אנחנו מחפשים את המרכז הרפואי שמטפל הכי טוב. לפעמים אנחנו רוצים ומחפשים את המקום שהכי זול. פה כבר יש בעיה, בטח ובטח כשמדברים על פלסטיקה, מהסיבה הפשוטה שבדרך כלל יש לנו בעיה שאנחנו רוצים לשפר – לקחת מצב קיים ולקבל תוצאה טובה יותר.

ניתוחים פלסטיים בחו”ל – מה האתגרים ומה חשוב לקחת בחשבון?

קשה לפעמים להבין מה איכות הרופאים בצד השני כאשר נוסעים לחו”ל ועוברים ניתוח אסתטי כזה או אחר, ואני לא מתכוון להוציא את דיבתם של הרופאים בחו”ל. בחו”ל יש רופאים מצויינים. יחד עם זאת, את/ה לא באמת יודעים מי, מה, איך, ולמעשה החווייה היא כזו שנוחתים בארץ זרה, אוספים אותך, מטפלים בך מאד מאד יפה ומלווין אותך לאורך כל המסע, דרך הקבלה לניתוח, הניתוח עצמו וההחלמה המאד מאד קצרה וזריזה. אחרי ימים בודדים אורזים אתכם, מעלים אתכם על המטוס ושולחים אתכם הביתה.

אם אנחנו מדברים על לעבור ניתוח בחו”ל כמו שצריך, צריך לקחת בחשבון זמן החלמה שהוא סביר, בדרך כלל לא פחות משבועיים-שלושה להישאר במקום בו עברת את הניתוח כדי שהמנתח יוכל לתת מענה במקרים של סיבוכים. במקרים בהם אחרי יום או יומיים עולים חזרה למטוס יכולות להיות בעיות גדולות.

אם עושים את זה גם כמו שצריך, העלות של ההחלמה שבועיים-שלושה לאחר הניתוח למעשה, מייקרת את כל העניין ומייתרת את עצם הצורך לנסיעה. אפשר לעשות את הדברים באותו הכסף פה בארץ, ואת הדברהזה צריך להבין. יש משמעות לכסף שמשלמים פה בארץ, יש אבא ואמא, יש רופא שמלווה, חלילה ויש בעיות יש למי לפנות.

תופעה שהולכת וגדלה פה בארץ היא, אנשים שחוזרים מחו”ל, הסתבכו בזיהומים, תפרים שנפתחו, חלילה קטסטרופות כמו נמק של עור, ולמעשה הם אובדיעצמות – איןלהם אבא ואין להם אמא.

האם זה שווה את החיסכון הכספי? – אינני בטוח.

נשמח לשוחח ולענות על שאלות נוספות בנוגע לניתוחים פלסטיים בחו”ל ועל כל מה שכדאי לקחת בחשבון לפני שמחליטים. השאירו פרטים כאן בדף צור קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם. 

ניתוחים פלסטיים

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​