מיצוק עור הבטן: להיפטר מעודפי העור הביטני אחת ולתמיד

מיצוק עור הבטן הוא שם למספר הליכים כירורגיים שנועדו להדק עור רפוי, להיפטר ממצבורי שומן עודפים באזור הבטן ואף להביא לשיפור משמעותי במראה בלט הבטן. הליכי מיצוק עור הבטן יעילים לאנשים הסובלים מהצטברויות נקודתיות ומתונות יחסית של עודפי עור ושומן עקשניים, אשר לא הצליחו להסירם בעזרת פעילות גופנית ו/או דיאטות.

מכיוון שהעור האנושי לא תמיד חוזר למקומו לאחר שינויים במשקל הגוף, עתודות עור עודף באזור הבטi עלולות להצטבר, להשתפל, ליצור מראה “צמיגים” ולשוות לבטן מראה נפול, צנוח ורפה.

הגורמים למצב זה משתנים מאדם לאדם והם יכולים להיות תוצר של הריונות ולידות, תנודות במשקל בשל דיאטות או ניתוחים בריאטריים וכן בשל גורמים גנטיים תורשתיים. כך או כך, ניתן לפתור את הבעיה בעזרת הליכי מיצוק עור הבטן, כאשר הטכניקה הכירורגית נבחרת בהתאם לאזורים בהם הצטברו עודפי העור והשומן.

לקביעת פגישת ייעוץ אישית בנושא פרוצדורות מיצוק עור הבטן, השאירו פרטים כעת בדף צור קשר ונציג הצוות המקצועי של מרפאות אלה יחזור אליכם בהקדם.

מיצוק עור הבטן / מיצוק הבטן

הכירו 2 טכניקות כירורגיות יעילות למיצוק הבטן

• מיצוק עור הבטן האמצעית והתחתונה – כאשר עודפי העור והשומן מרוכזים בבטן התחתונה והאמצעית ניתן לערוך ניתוח מתיחת בטן ולהסיר את העודפים מאזור ייעודי זה. הליך מיצוק הבטן בטכניקה כירורגית זו משיב את העיצוב המקורי של הבטן, ובמקרים רבים הוא אף יכול לשפר את מראה אזור הבטן מעבר למראה המקורי שלה.

עם זאת, חשוב לציין כי פרוצדורה זו כרוכה בהותרת צלקת רוחבית בחלקה התחתון של הבטן, באזור חבוי המוסתר על ידי התחתונים ובגדי ים. הליך מיצוק עור הבטן האמצעית והתחתונה נערך תחת הרדמה מלאה, הוא כרוך באשפוז של יום לצורך השגחה רפואית, תקופת ההחלמה נמשכת כשבועיים ואת התוצאות הסופיות שלו ניתן לראות לאחר כ-6 שבועות עד חודשיים ממועד הניתוח.

• מיצוק הבטן ההיקפית – כאשר עודפי העור והשומן מרוכזים לא רק באזור הבטן כי אם גם באזור הירכיים, הגב והישבן ניתן לערוך ניתוח מתיחת בטן היקפית. במהלך פרוצדורה זו גם שואבים שומן, גם מסירים עודפי עור וגם מעצבים מחדש את ההיקפים בו-זמנית, לכן הליך זה מעט מורכב יותר.

הליך מיצוק הבטן בטכניקה כירורגית זו משפר לא רק את מראה הבטן כי אם מחטב את כל פלג הגוף האמצעי. ניתוח זה מתבצע תחת הרדמה מלאה, הוא כרוך באשפוז של יום לצורך השגחה רפואית, תקופת ההחלמה נמשכת כשבועיים ואת התוצאות ניתן לראות לאחר חודשיים וחצי עד שלושה חודשים.

תמונות לפני ואחרי מיצוק עור הבטן במרפאות אלה
תמונות לפני ואחרי מיצוק עור הבטן במרפאות ד”ר אייל שפירא

למי מתאימים הליכי מיצוק עור הבטן?

פרוצדורות מיצוק הבטן מתאימות לגברים ונשים שמשקל הגוף שלהם יציב לאורך תקופה של לפחות חצי שנה ברציפות ולאנשים שעברו ניתוח בריאטרי ושמרו על משקל יציב במשך שנתיים ברציפות ממועד הניתוח, ואשר מצבם הבריאותי הכללי טוב.

לנשים מומלץ לעבור פרוצדורות מיצוק עור הבטן לאחר תום ההריונות והלידות, מכיוון שהריונות ולידות גורמים לתנודות משמעותיות במשקל ועלולים לפגוע בתוצאות ההליכים.

תמונות לפני ואחרי מיצור עור הבטן -מרפאות אלה
תמונות לפני ואחרי מיצור עור הבטן -מרפאות אלה

הליכי מיצוק עור הבטן אינם מתאימים לאנשים הסובלים מהשמנת יתר קיצונית. הפתרון עבורם הוא דיאטה או ניתוח בריאטרי, והם גם אינם מתאימים לגברים בעלי כרס משמעותית, שכן במקרים אלו השומן העודף מצטבר בתוך חלל הבטן.
מטופלים ומטופלות רבים כבר נהנים מתוצאות הליכים שונים של מיצוק עור הבטן שבוצעו במרפאה שלנו. הצוות הרפואי של מרפאות אלה, בראשות ד”ר שפירא, ישמח לעמוד לרשותכם לצורך הכוונה וייעוץ אישי בנושא הליכי מיצוק הבטן.

לקביעת פגישת ייעוץ אישית בנושא פרוצדורות מיצוק עור הבטן, השאירו פרטים כעת בדף צור קשר ונציג הצוות המקצועי של מרפאות אלה יחזור אליכם בהקדם.

ניתוחים פלסטיים

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​