מחפשים מנתח פלסטי מומלץ? מילה קטנה מלקוחה מרוצה

היי, אני מירי עברתי ניתוח שאיבת שומן בירכיים לפני כמה ימים. הניתוח עבר בהצלחה רבה, אני מאוד מרוצה.

כבר מהיום הראשון אחרי הניתוח עמדתי על רגליים וחזרתי לפעילות רגילה ושוטפת. אפילו את משככי הכאבים שנתן לי הרופא לא היה לי צורך לשתות. התנהלתי רגיל לחלוטין. התוצאות הן מקסימות.

איזה ניתוח זה היה?

עשיתי ניתוח שאיבת שומן בירכיים, הניתוח נערך בהרדמה מלאה, שאבו לי שומן.

את רואה תוצאות?

כן, אני כבר רואה תוצאות, אם כי אני סך הכול 10 ימים אחרי הניתוח. יש עוד מעט בצקות בירכיים אבל זה לא מפריע להתנהלות השוטפת והרגילה. אני מתנהלת רגיל וכל יום אני רואה שיפור וכל יום אני רואה שבעקבות ניתוח לשאיבת שומן בירכיים הירכיים שלי מתכווצות ו…מתחטבות.

ומה קורה לעור?

אחרי עיצוב הירכיים העור נאסף, אין לי עודפי עור, העור נותר צמוד לרגל, הרגל מוצקה, אין לי עור רפוי או עור מידלדל. אני מרגישה נפלא. בכל יום שאני מתסכלת במראה אני רואה התכווצות יותר טובה. אני רואה שאני אוספת את עצמי והמידות שעכשיו אני לובשת הן מידות נהדרות, הן מידות טובות, כמו שרציתי וכמו שציפיתי.

לקביעת פגישת ייעוץ עם מנתח פלסטי מומלץ מהצוות המקצועי של מרפאות אלה, צרו קשר בדף הצור קשר.

מידע נוסף על מנתח פלסטי מומלץ:

איך בוחרים מנתח פלסטי ומה חשוב לדעת על מנתח פלסטי מומלץ?

בין אם בהרדמה מלאה או מקומית, ניתוח פלסטי הוא ניתוח לכל דבר ויש להתייחס אליו בחשיבות המירבית. לפני ביצוע ההליך הכירורגי חשוב להבין כי כל מנתח פלסטי שתבחרו ילווה אתכם לאורך תקופה משמעותית (לפני הניתוח, במהלכו ולאחריו), ועל כן כדאי מאד להקדיש זמן לאיתור מנתח פלסטי מומלץ ומתאים, זאת לאחר שערכנו את כל הבירורים הנדרשים וחקרנו את הנושא לעומק.

מה צריך לעשות לפני שבוחרים מנתח פלסטי?

תחילה, חשוב לחקור ולאסוף מידע אודות רופאים פלסטיים רלוונטיים על פי תחום ההתמחות שלהם ובהתאם לניתוח בו אתם מתעניינים. מידע רב קיים היום במנועי החיפוש באינטרנט וברשתות החברתיות, וניתן ללמוד ממנו באופן ראשוני.

חשוב לוודא שהמנתח הפלסטי הוא בעל דיפלומה המעידה על כך שהוא מומחה בכירורגיה פלסטית. חשוב גם להתעניין בקורות החיים שלו – היכן התמחה ואיך בא לידי ביטוי הניסיון שלו לאורך השנים. בנוסף כדאי לברר מה היקף עיסוקו הנוכחי של המנתח הפלסטי (בעל קליניקה פרטית ו/או עובד במתקני בריאות ציבורית כמו בתי חולים, קופות חולים וכו’).

מה חשוב לעשות בפגישת היכרות עם מנתח פלסטי?

הגדרת ציפיות היא שלב חשוב בהתקשרות עם מנתח פלסטי פוטנציאלי, והוא הכרחי וקריטי להצלחת התהליך. בפגישה מול המנתח הפלסטי יש לוודא שאתם מתאמים ציפיות ואוספים ממנו מידע מהיימן וריאלי אודות הפרוצדורה הכירורגית אותה אתם מבקשים לעבור.

עליכם גם לקחת בחשבון, שבמקרים מסויימים מנתח פלסטי יבחן את הרצון שלכם לבצע הליך כירורגי מסויים והוא ייעץ לכם על סמך מכלול הנתונים שלא לבצע אותו. בסיטואציה כזאת, רצוי מאד להגיע פתוחים ולהקשיב, שכן לאנשי מקצוע לרוב יש ניסיון וידע אשר עשויים לחסוך לכם הליכים רפואיים לא מתאימים שלא יעמדו ברף הציפיות שלכם.

אמינות של מנתח פלסטי

בנוסף למקצועיות ולניסיון, יש לתת דגש רב גם לאמינותו של מנתח פלסטי אשר באה לידי ביטוי בהיקף המידע שהוא פורס באזני מטופליו.

מנתח פלסטי אמין יספק לכם מידע מקיף על הניתוח, כולל הצדדים הפחות נעימים שבו, כמו למשל מה כרוך בפרוצדורה לפני הניתוח ואחריו – מה משך תהליך ההחלמה, האם הניתוח מותיר כאבים או חוסר נוחות, והאם יישארו לנו צלקות. בנוסף, מצופה ממנתח פלסטי אמין שישוחח אתכם גם על הסיכונים והסיכוי לסיבוכים בעקבות הניתוח.

במקרים מסוימים מנתח פלסטי יכול גם להציע טיפולים חלופיים לזה שלשמו נפגשתם, או טיפולים משולבים ומשלימים אשר עשויים לעזור לכם להגיע לתוצאה האופטימלית לה אתם מצפים.

מנתח פלסטי מומלץ

במסגרת איסוף מידע על מנתח פלסטי מומלץ, כמובן שרצוי מאד לקבל המלצות ממטופלים שכבר נותחו על ידיו. שם של מנתח פלסטי מומלץ יכול להגיע אליכם גם מרופאים או קולגות בתחום. ככל שהפידבקים על מנתח פלסטי מומלץ יגיעו ממקורות מהימנים, כך תוכלו לתת להם משקל רציני יותר בהחלטה הסופית שלכם לגבי מנתח פלסטי הראוי לבצע בכם את הטיפול הנחשק.

חשיבות הכימיה עם מנתח פלסטי

אחרי שנפלה ההחלטה על מנתח פלסטי מומלץ, מאוד חשוב שתרגישו שיש לכם חיבור טוב עם המנתח הפלסטי ושנוח לכם לשאול בפתיחות את כל השאלות שמעניינות אתכם. אל תתביישו להכין רשימה פיזית של כל הסוגיות הרלוונטיות לניתוח, והשקיעו בה את הזמן הנדרש.

שאלות על כאבים וצלקות, ימי החלמה, חזרה לשגרה, מעורבות המשפחה בעקבות הניתוח, כמה זמן מחזיק הניתוח והאם יש לחדשו אחרי תקופה ועוד, הן משמעותיות ביותר. ככל שתהיו כנים ופתוחים עם המנתח הפלסטי שלכם, כך תייצרו סביבה נינוחה לאורך כל התהליך.

אנו במרפאות אלה בונים תוכנית ליווי המקיפה את כל שלבי התהליך לפני,במהלך ואחרי הניתוח. המנתח הפלסטי וצוות המרפאה ילוו אתכם בפגישות היכרות אישיות במהלכן נכיר אתכם לעומק, נקשיב לכם, נייעץ ונענה על שאלות.

לקביעת פגישת ייעוץ עם מנתח פלסטי מומלץ מהצוות המקצועי של מרפאות אלה, צרו קשר בדף הצור קשר.

ניתוחים פלסטיים

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​