כל מה שצריך לדעת על הגדלת ישבן ועל עיצוב ישבן ללא חתכים וללא צלקות

הגדלת ישבן ועיצוב ישבן הם הליכים אסתטיים חדשים יחסית בעולם האסתטיקה הפלסטית, והם זוכים לפופולריות בשנים האחרונות בעיקר בהשפעת מודלים רעננים של יופי כדוגמת אלו של הידועניות ג’ניפר לופז וקים קרדשיאן.

יש הרואים בכך חזרה לאידיאל הנשי הוותיק יותר בו היחס בין הירכיים, המותניים והאגן עומד על 90-60-90 ס”מ. ישבן מוצק, עגול, מלא, מורם וחטוב מזוהה עם מראה אטרקטיבי, צעיר ובריא והוא משווה מראה מושך גם אצל נשים וגם אצל גברים.

עיצוב ישבן והגדלת ישבן יכולים לשפר מן הקצה אל הקצה את צורת הישבן, את גודלו וקווי המתאר שלו כמו גם להשיב את הפרופורציה בין הישבן לבין הגוף. הליכים אלו מהווים פתרון נהדר כאשר הישבן מאבד מהנפח הטבעי שלו וגם במקרים בהם יש נפילה ודלדול רקמות , כחלק מהתבגרות הישבן.

גורמים נוספים שיכולים לתרום לשינוי מראה הישבן הם תנודות במשקל, סימני מתיחה וצלוליט , ומקרים בהם פעילות ספורטיבית לא מצליחה לחטב מחדש את אזור הישבן. למעשה, במקרים רבים עיצוב ישבן או הגדלת ישבן אלו הם האמצעים היחידים להשגת מראה ישבן מעוצב ומפוסל.

לקבלת מידע נוסף אודות הגדלת ישבן / עיצוב ישבן ולקביעת פגישת ייעוץ אישית השאירו פרטים כעת בדף צור קשר ונחזור אליכם בהקדם.

מה הם הגורמים לישבן נפול, חסר נפח או שטוח?

* גנטיקה – אם מראה הישבן של ההורים, הסבים או הסבתות היה נפול, שטוח או חסר נפח, קיים סיכוי גבוה מאוד שגם אתם תסבלו מתופעות אלו ואף תעבירו אותן בתורשה הלאה לדור הבא.

* תנודות במשקל הגוף – דיאטות והריונות גם יכולות לפגום במראה הישבן. העלייה והירידה במשקל מכווצות ומרחיבות את העור העוטף את אזור הישבן ויוצרות מראה רפוי ונטול נפח ולעיתים תכופות גם מותירות סימני מתיחה.

* הזדקנות – אין מה לעשות גם הגיל עושה את שלו. כאשר הזקנה מגיעה היא לוקחת איתה את קימורי הגוף היפים, היא חורשת בעור קמטים, מורידה את מסת השריר, מחלישה רקמות וגורמת לעור לאבד מן הגמישות האופיינית לגוף הצעיר והחיוני.

* ישיבה ממושכת – אנחנו חיים בעידן טכנולוגי ומבלים לא מעט זמן מול מסכי המחשב והטלפונים החכמים, בבית וגם בעבודה. הריתוק למסכים מאלץ אותנו לשבת במשך זמן רב לאורך שעות היממה ופחות לנוע, הרגל שאינו תורם למיצוקו של אזור הישבן. 

בין אם בגלל  גנטיקה, דיאטה או אורח חיים סטטי – לא חייבים להשלים עם מבנה הישבן הנוכחי שלנו , וניתן לשקול לעבור הגדלת ישבן.

הגדלת ישבן / עיצוב ישבן

עיצוב ישבן והגדלת ישבן ב- ‘מרפאות ד”ר אייל שפירא’ – לדעת שאתם בידיים טובות

במרפאות ד”ר אייל שפירא, המומחה לכירורגיה פלסטית, מבוצעים בהצלחה הליכי עיצוב ישבן כמו גם הגדלת ישבן, עיצוב והרמת ישבן . ניתן לבחור לבצע הליך הגדלת ישבן או עיצוב והרמת הישבן אך אפשר גם לשלב בין שני הליכים אלו במקביל.

לצד המומחיות והניסיון של מרפאות אלה, גם טכניקת השתלת השומן המתקדמת מבטיחה תוצאות אופטימליות. בעת ההליך שואב הכירורג שומן עצמי מגוף המטופלים והמטופלות, בדרך כלל מאזור הבטן, המותניים, הגב או הירכיים, ולאחר מכן מזריק את השומן לאזור הישבן ומעצב בעזרתו את צורת הישבן, גודלו, נפחו וקימוריו.

על פי רוב, לצורך הגדלת ישבן שואב הכירורג הפלסטי כמות גדולה יותר של שומן בהשוואה להליך של עיצוב ישבן. זאת על מנת למלא את הנפח ולהעניק לישבן מראה אגסי גדול.

הזרקת והשתלת שומן עצמי לעיצוב והגדלת הישבן: פשוט וטבעי

הגדלת ישבן ועיצוב ישבן מבוצעים תחת הרדמה כללית ולרוב המטופלות והמטופלים יכולים לחזור לשגרת היום יום תוך מספר ימים בודדים לאחר ביצוע ההליך. השתלת השומן העצמי נעשית בטכניקת הזרקה ייחודית, מדויקת ובטוחה שאינה כרוכה בחיתוך העור ולכן גם לא צפויות צלקות. במקרים בהם יש צורך בהרמת ישבן תשאר צלקת מאחור בדומה לניתוח מתיחת בטן.


הגדלת ישבן, עיצוב, והרמת ישבן  בהזרקה של שומן טבעי מגוף המטופלים והמטופלות מאפשר לכירורג הפלסטי להגיע לרמת דיוק גבוהה מאוד ולעצב ישבן סימטרי. השומן העצמי מבטיח ישבן בעל מראה ומרקם טבעיים.

האפקט הכפול בהזרקת שומן עצמי הוא שבמקביל לעיצוב הישבן או הגדלת הישבן  נפטרים משומנים עודפים באזורים לא רצויים אחרים בגוף – מהבטן, המותניים , הירכיים, מהגב וכו’ (כפי שעושים בהליכי ניתוח שאיבת שומןעיצוב ירכיים ועוד), מה שמוביל לחיטוב אזורים נוספים בגוף ולא רק באזור הישבן.

בניגוד למילוי ישבן בשתלי סיליקון שכרוך גם בצלקות וגם קיים סיכוי שהגוף ידחה את השתלים, בטכניקת הזרקת שומן קטן הסיכוי לדחיית השומן מאחר שהוא טבעי ומגיע ישירות מגופם של המטופלים והמטופלות.
אז אם אתם מרגישים שהישבן שלכם אינו פרופורציונלי לגוף, אם הוא שטוח, רפוי, מקומט, מתחיל לקבל צורה רבועה, או אם הוא איבד מהנפח הטבעי שלו הידלדל – הגדלת ישבן בהזרקה, הרמה ועיצוב הישבן יכולים לפתור את הבעיה ולספק פתרון טבעי, הרמוני וארוך טווח.

צוות ‘מרפאות אלה’ עומד לשירותכם ונשמח להעניק לכם ייעוץ מקצועי וליווי אישי.

לקבלת מידע נוסף אודות הגדלת ישבן / עיצוב ישבן ולקביעת פגישת ייעוץ אישית השאירו פרטים כעת בדף צור קשר ונחזור אליכם בהקדם.

*** חשוב לציין כי כל הטיפולים במרפאה, כולל הגדלת ישבן / הרמת ישבן, מתבצעים במרפאות אלה תחת פיקוח רפואי מוקפד תוך שמירה על תנאי סניטציה גבוהים.

ניתוחים פלסטיים

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​