הסרת עודפי עור ומידע על ניתוח להסרת עור עודף

הסרת עודפי עור מתבצעת פעמים רבות בעקבות דיאטה משמעותית או ניתוח בריאטרי, לאחר הריון ולידה או כתוצאה מתהליכים טבעיים המתרחשים בגופנו ככל שאנו מתבגרים ומזדקנים.

אלו אשר חוו ירידה דרסטית במשקל, או אלו אשר חשים באיבוד האלסטיות של העור בגילאים מתקדמים, עלולים לעיתים להתמודד עם תוצאות של עור רפוי או קפלי עור בשל עודפי עור מיותרים. עודפים אלו עלולים לגרום לאי-נוחות, לדלקות, לתסכול רב ולירידה כוללת באיכות החיים.

יש פתרון ואתם לא לבד: ניתוח להסרת עור עודף

הופעת עודפי עור לאחר ירידה במשקל או כתוצאה מתהליכי הזדקנות אינה נדירה, ואתם ממש לא לבד. ניתן להעלים את העור המיותר על ידי הסרת עודפי עור.

הסרת עודפי עור הוא שם כולל למספר הליכים כירורגיים-אסתטיים אשר רבים ורבות פונים אליהם על מנת לפתור בעיית עור עודף. ניתוח להסרת עודפי עור שם סוף לאי הנוחות ומשפר את איכות החיים של מטופלות ומטופלים רבים.

מה הם הגורמים להיווצרות עודפי עור?

הסרת עודפי עור / ניתוח להסרת עודפי עור

 העור הוא למעשה האיבר הגדול ביותר בגופנו ותפקידו להגן על הגוף מפני נזקי הסביבה. בשכבות העור הפנימיות ישנם חלבונים ביניהם, קולגן ואלסטין.

אלסטין מעניק לעור את הגמישות והאלסטיות שלו ושומר את העור מהודק, בעוד שקולגן מעניק לעור עוצמה, חוזק ויציבות. בתהליכי הזדקנות, העור מאבד את האלסטיות שלו ונותר נפול. במקרים של עלייה במשקל העור מתרחב בהתאמה ומפנה מקום למסה החדשה שהתווספה;

* הריון – בהריון, אזור הבטן והירכיים גדלים והעור שעוטף אותם מתרחב אף הוא. התרחבות העור בעת הריון נפרסת על פני כמה חודשים, והעור שהתרחב בדרך כלל נסוג בתוך מספר חודשים מיום הלידה הראשונה, אולם ישנם מקרים שבהם העור אינו חוזר לקדמותו כבר מהלידה הראשונה ובד”כ אינו מתכווץ לאחר הלידה השניה והשלישית אז עולה הצורך בהליך הסרת עודפי עור.

* דיאטה משמעותית/ניתוח בריאטרי – לאחר דיאטה משמעותית או ניתוח בריאטרי/קיצור קיבה גם כן עלולים להיווצר עודפי עור מיותרים באזור הבטן, הזרועות, הירכיים, החזה או הישבן. בניגוד להריון, הוספת משקל עודף הוא תהליך שיכול להתפרס על פני שנים רבות.

יש גברים ונשים אשר סובלים משומן עודף כבר מגיל הילדות או הנערות עד לבגרותם. במקרים כאלו העור מתרחב ככל שעולים במשקל אך הוא אינו נסוג לאחר הירידה במשקל. הוא נשאר כך מאחר שסיבי הקולגן והאלסטין כבר נפגמו ונמתחו יתר על המידה. הפתרון – ניתוח להסרת עור עודף.

* תהליכי הזדקנות – גם השנים עושות את שלהן. נשים וגברים בגילאים מתקדמים מדווחים לא פעם על איבוד האלסטיות של העור ועל “עור נפול” באזורים שונים בגוף. זה קורה לרוב באזור הבטן, החזה וזרועות הידיים. גם כאן ניתוח להסרת עור עודף יכול בהחלט לספק מענה לבעיה.

מעטפת של פתרונות להסרת עודפי עור ברשת מרפאות ד”ר אייל שפירא

עודפי עור המטרידים נשים וגברים כאחד אינם גזירת גורל. החדשות הטובות הן שאין כל צורך להשלים עם עודפי עור אלו ולחיות בחוסר נוחות. מרפאת ד”ר אייל שפירא קיימת מעטפת של פתרונות רפואיים-אסתטיים ומותאמים אישית שיסירו את עודפי העור וישפרו את המראה וההרגשה.

* ניתוח מתיחת בטן – הליך מתיחת בטן זה, מאפשר הסרת עודפי עור מיותרים מאזור הבטן האמצעית והתחתונה, וביכולתו לחולל שינוי אסתטי מרשים במראה הבטן. ניתוח להסרת עור עודף מסוג זה מתאים לנשים וגברים שמשקלם התייצב ואינם צפויים לעלות או לרדת עוד במשקל ומתאים לנשים שהחליטו לא ללדת יותר.

יתרה מכך, ניתוח מתיחת בטן מתאים לאנשים שמצבם הבריאותי תקין ואובחנו כמתאימים לעבור הליך שכזה. ההליך נערך בהרדמה כללית וההתאוששות מן הניתוח יכולה לקחת כשבועיים בממוצע.

בתום ההליך של מתיחת בטן צפויה להישאר צלקת (גודלה ונראותה של הצלקת תלויים בנתונים האישיים של כל מטופל ומטופלת ובהיקף המתיחה).

במקרים רבים ניתן להיוותר עם צלקת זעירה שכל בגד-ים יסתיר, ובמקרים אחרים – תיתכן צלקת נרחבת יותר. ניתוח זה כרוך בהתאוששות של כמה שבועות ודורש חבישת תחבושת אלסטית או מחוך מיוחד באזור השאיבה בשלבי ההחלמה הראשוניים.

* ניתוח של שאיבת שומן נעזרת לייזר – הליך שאיבת שומן ביחד עם טכנולוגית לייזר מתקדמת נחשב חדשני ופורץ דרך וניתן בעזרתו להסיר שומן עודף באזור הבטן, הירכיים, המותניים, ברכיים, סנטר וזרועות. לניתוח של שאיבת שומן נעזרת לייזר שני יתרונות בולטים. ראשית, ניתן לטפל במהלכו בעודפי שומן ולהמיס אותם. שנית, חימום העור בעזרת טכנולוגיית לייזר ייחודית ומתקדמת מכווץ את העור ומקטין עודפי עור מיותרים.

ניתוח של שאיבת שומן נעזרת לייזר נערך בהרדמה מקומית או מלאה. ניתוח זה כרוך בהתאוששות של כמה שבועות ודורש חבישת תחבושת אלסטית או מחוך מיוחד באזור השאיבה בשלבי ההחלמה הראשוניים.

לקביעת פגישת ייעוץ בנושא הסרת עודפי עור ולמידע נוסף על ניתוח להסרת עור עודף, צרו קשר עם הצוות המקצועי של מרפאה בדף צור קשר

ניתוחים פלסטיים

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​