אילו שתלי סיליקון מומלצים כיום? ד”ר שפירא בהסבר על שתלי סיליקון נפוצים

למה בעצם חשוב לדעת על שתלי סיליקון נפוצים ואלו שתלי סיליקון מומלצים?
שתלי סליקון שונים באים עם מעטפת שונה. ד״ר אייל שפירא מסביר בסרטון על סוגים שונים של שתלים וההבדלים שבין שתלי סיליקון מחוספסים ושתלי סיליקון חלקים.

לקביעת פגישת ייעוץ אישית בנושא השתלת שתלי סיליקון, השאירו פרטים כעת בדף צור קשר ונציג הצוות המקצועי של מרפאות אלה יחזור אליכם בהקדם.

שתלי סיליקון מחוספסים

שתלי סיליקון מחוספסים מעניקים היצמדות טובה יותר של השתל לרקמה האנטומית של הגוף, וכתוצאה מכך מקטין את הסיכוי לתזוזה של השתל. מאידך, החספוס עלול לגרום לתופעה של ‘התכווצות קופסית’. בשתלי סיליקון מחוספסים הסיכוי לכך נמוך מאשר בשתלי סיליקון חלקים.

***הסבר על תופעת ‘התכווצות קופסית ‘ – כחלק מתהליכים טבעיים שהגוף עובר אחרי ניתוח הגדלת חזה והשתלת שתלי סיליקון, הגוף מייצר מעטפת סביב השתל. המעטפת נקראת ‘קופסית’ והיא עדינה ובלתי מורגשת, ואף תורמת לייצוב מיקומו הקבוע של השתל. באחוז קטן ונדיר מהמקרים המעטפת סביב השתל הופכת עבה ונוקשה יותר ולכן מכונה בשם ‘התכווצות קופסית’.

שתלי סיליקון חלקים

שתלי סיליקון חלקים רכים יותר, אך מבחינה סטטיסטית התופעה של ‘התכווצות קופסית’ נפוצה יותר בשתלי סיליקון מסוג זה.
בניתוח הגדלת חזה ממקמים את השתלים החלקים מתחת לשריר – השריר הוא שכבה עבה ונוקשה, ולכן היתרון של שתלי סיליקון חלקים ורכים יותר מעניק תוצאה טבעית יותר גם במראה וגם במגע.

לכן אם את שוקלת לבצע ניתוח השתלת שתלי סיליקון, חשוב להתייעץ עם כירורג פלסטי מומחה כדי שיעזור לך להחליט אילו סוגי שתלי סיליקון מומלצים להעדפותיך ולמבנה הגוף שלך.

לקביעת פגישת ייעוץ אישית בנושא השתלת שתלי סיליקון, השאירו פרטים כעת בדף צור קשר ונציג הצוות המקצועי של מרפאות אלה יחזור אליכם בהקדם.

ניתוחים פלסטיים

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​